piątek, 28 kwietnia 2017

Q&A - odpowiedzi

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie! Tylu pytań się nie spodziewałam. Postanowiłam, że częściej będę tworzyć takie zabawy na blogu. Zapraszam do odpowiedzi!

1.

Trudno wybrać jedną. Kocham tańczyć, rysować - kocham muzykę, bez niej nie mogę żyć! Kiedyś śpiewałam dość często na scenie, ale uznałam, że to nie mój świat. Uwielbiam też pisać i próbuję swoich sił na Wattpadzie. Mam naprawdę dużo zainteresowań. Robię na drutach, haftuję i szydełkuję. Jednym słowem mam co robić :D Jeśli można to tak nazwać, moją pasją jest też makijaż.

2. 

"Quiero Decirte" Daniela Elbittara, czyli wenezuelskiego aktora i piosenkarza. Oszalałam na punkcie tej piosenki. Koniecznie posłuchajcie. Amerykańskie przeboje też lubię, ale na drugim miejscu znajduje się piosenka "Andalouse" francuskiego wokalisty Kendji'ego Girac.

3.

Nie mam i jestem wolna jak ptak :D

4.

Oglądać filmy i leniuchować. Jestem najszczęśliwsza właśnie wtedy! Czasami też czytam. Wolne chwile spędzam z rodziną i zwierzątkami. Staram się spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu, ale jak na razie u nas na Kaszubach deszcze i wiatry. (a dzisiaj nawet grad :( )

5.

Jest ich wiele, ale jeśli mam wybrać jedną to jest to "Ram Jaane" - tytułowa piosenka filmu z SRKhanem z 1995 roku. Nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam! Mam w głowie jeszcze wiele tytułów, ale ten jest dla mnie szczególny. <3

6.

Tak, była to książka pt. ,,Gwiazd Naszych Wina". Nigdy nie czytam opisów ani filmów, ani książek, więc GNW bardzo mnie wzruszyła i zaskoczyła. Nic nie wiedziałam o chorobie Chazel Grace i Gus'a. Zresztą film również był cudowny. To jedna z moich ulubionych książek, jak i filmów.

7.

Parę lat temu moja kuzynka założyła kulinarnego bloga, na którego odsyłam - Smakowity Kąsek <3. Właśnie wtedy zapoznałam się z blogowaniem i chociaż najpierw mnie to nie interesowało, później 2 listopada 2014 roku założyłam pierwszego bloga - Violetta Koffam :D . Nie wiem czy kojarzycie. Violetta to argentyński serial emitowany w latach 2013-2015. Zdobył ogromną sławę, ten serial był wszędzie. A ja jako ogromna fanka założyłam bloga. Nie trwało to zbyt długo, wiadomo. Nie było komentarzy, mało wyświetleń, więc się zniechęciłam. Siostra też prowadziła bloga, ale o grze internetowej Movie Star Planet - MSP RZĄDZI. Zakładałam potem jeszcze dwa inne blogi - Zniszcz Ten Dziennik i Poradnik Makijażowy, ale żaden z nich nie prosperował tak jak ten, za co dziękuję. Rok temu wróciłam do Bollywood. Pierwszym filmem po 5-letniej przerwie był Happy New Year. Byłam bardzo zszokowana podobieństwem SRK do mojego taty! Sobowtór! Poza tym jak on się postarzał! Byłam w szoku! Po paru miesiącach, pewnego dnia przyszedł taki pomysł, nagle - zakładam bloga! No i założyłam. Ta decyzja była jedną z najlepszych w moim życiu!
PS: Bardzo serdecznie zapraszam was na bloga mojej siostry - Pasje Pyzy <3. Tam m.in. opowiadania z Wattpada jej autorstwa :D Mam nadzieję, że zagościcie :) ;)

8.

Anjali (Kajol) z "Czasem Słońce Czasem Deszcz!

9.

Ponieważ zawsze poprawia mi humor. Anjali była taka zabawna i promienna. Nie dało się jej nie lubić.
 <3

10. 

Z Bollywood - scena z "DDLJ" kiedy Simran pobiegła na pole odszukać Raja, a on dla niej śpiewał - ohh, uwielbiam tę scenę.


Spoza Bollywood - scena z filmu "Powiedz Tak" kiedy Mary (Jennifer Lopez) i Steve (Matthew McConaughey) tańczyli nocą w parku - jeden z moich ulubionych amerykańskich filmów!


11.

"Czasem Słońce Czasem Deszcz", czyli jeden z pierwszych bollywoodzkich produkcji jakie oglądałam. Przepiękny film, o którym nigdy nie zapomnę. Zawsze ryczę przy nim jak wół! Kocham! <3

12.

Aktorką. Wiem, wiem tylko nieliczni mają szczęście w tym zawodzie, ale co jeśli jestem jedną z nich. Chcę się rozwijać na całym świecie, być może i w Indiach. Zaplanowane mam już prawie wszystko :D Wiem to szaleństwo, ale tylko o tym marzę. Jeśli się nie uda mam rezerwowe zawody ;) Obym tylko się nie poddała i walczyła. Mam nadzieję, że zobaczycie mnie kiedyś na telewizyjnym dużym ekranie (kto wie, może u boku bollywoodzkich aktorów ;D) A takie tam marzenie... Myślę też nad bardziej realnymi :D kierunkami nad architekturą i kosmetologią, ale mam jeszcze sporo czasu na myślenie ;)

(inspiracja: Jabłuszkooo <3)

To na tyle. Jeszcze raz bardzo dziękuję za udział!
PS: Wczoraj zmarł wspaniały bollywoodzki aktor - Vinod Khanna. Jeszcze ostatnio pisałam co nie co o nim na blogu, a tu taka smutna niespodzianka. Niech spoczywa w spokoju :(



Zadaliście mi sporo pytań, a tym razem ja was o coś spytam. Posługujemy się na blogerze pseudonimami, a w nielicznych tylko przypadkach prawdziwymi imionami jak np. ja. Mam na imię Dagmara, a wy? Poznajmy się :D <3

15 komentarzy:

  1. Ja jestem Luiza :D
    Ty też zaczynałaś filmem Happy New Year po przerwie z Bollywood ? Przybijam żółwika :D 👊
    Ta scena z filmu Powiedz Tak była urocza *-* Moja ulubiona z tego filmu.
    Vinod Khanna był wspaniałym aktorem. Szkoda, że tacy dobrzy ludzie odchodzą...
    Bardzo podoba mi się pomysł na Q&A, więc liczę na powtórkę! :) Miło mi było przeczytać Twoje odpowiedzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prześliczne imię! Przybijam :D Dzięki za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Sporo pytań, ale jak fajnie na nie odpowiedziałaś. Widać, że szczerze. Mam nadzieję, że twoje marzenie o zostaniu aktorką się spełni :) Liczę na to, że kiedyś jeszcze powtórzysz tę zabawę.
    Bardzo zasmuciła mnie wieść o śmierci pana Vinoda. Czy to za granicą, czy u nas, sporo cenionych ludzi odchodzi od nas. Szkoda.
    Co do twojego pytania o pseudonimy. Sama zazwyczaj się nimi posługuję, nieliczni znają prawdziwe imię. Głównie ci, z którymi mam kontakt prywatnie (tak, mam takich znajomych). Ale są też użytkownicy bollywood.pun.pl, którzy na pewno znają moje imię. Zachęcam więc do odwiedzenia forum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 To, prawda. W ostatnich miesiącach odeszło dużo znanych osób. Niedawno zmarła Danuta Szaflarska, a parę dni temu wspaniały Witold Pyrkosz. Oglądam ,,M jak Miłość" dlatego ta wiadomość bardzo mnie zasmuciła. W Indiach odszedł Om Puri, a teraz pan Vinod. Nie znalazłam twojego imienia na forum. Postaram się jeszcze dokładniej poszukać ;) <3

      Usuń
  3. Hej! Ciekawe pytania i fajne odpowiedzi! :)
    Jaczynałam blogowanie kiedy byłam jeszcze w gimnazjum (chyba). :D I od tamtego czasu miałam już z kilka blogów. Mam nadzieję, że ten, który od niedawna prowadzę, zostanie ze mną na dłużej. :)
    Życzę Ci, aby Twoje marzenie spełniło się! ;)
    Co do wiadomości, no niestety to smutna wiadomość. Naprawdę, ostatnio odchodzi ze świata wielu znanych ludzi. :(
    A co do imienia, moje znajdziesz w zakładce "O mnie" na blogu. :)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w gimnazjum, więc jestem chyba najmłodsza z nas wszystkich :D Dziękuję! Masz piękne imię! Również pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Jeżeli chcesz być aktorką to życzę Ci powodzenia jak już będziesz sławna to będę mogła się pochwalić, że czytałam twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na imię Aleksandra, ale to dosyć długie imię hehe, dlatego wolę Ola, ale na blogu oryginalniej jest Alex XD Ja przez "Gwiazd naszych wina" trochę się męczę, raczej nie jest to moja tematyka, ale doczytam do końca, może jeszcze mnie zaskoczy :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra też ma na imię Ola :D Również pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tymi pytaniami. Super się czytało i miło było Cię bliżej poznać.
    Odpowiadając na Twoje pytanie, mam na imię Joanna, ale wolę raczej krócej, Asia ;)
    Widzę, że jesteś bardzo energicznym człowiekiem i masz mnóstwo zainteresowań - super :) Co do piosenki to "Ram Jaane" jest świetne i tak właściwie to jest to jedyna piosenka, która mi się podobała z całego filmu :P
    "Gwiazd naszych wina" nie czytałam i jakoś nie mogę się przemóc, chociaż był czas, że wręcz chorowałam, żeby przeczytać, a teraz jakoś mi przeszło - może kiedyś :)
    Smutna sprawa ze śmiercią Vinoda Khanny. Ostatnio oglądałam go w starszym filmie "Parampara", gdzie grał jedną z głównych ról, a tu dwa dni później zmarł - szkoda artysty. Nie miałam pojęcia, że chorował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Moja siostra też ma na imię Ola ;P Tak samo jak moja przyjaciółka, więc to prowadzi do wielu komicznych sytuacji :D Coś popularne to imię :P

      Usuń
    2. Cześć Asia! Dzięki! Dużo tych Ol w naszym kraju, a u nas w szkole na szczęście tylko dwie ;)

      Usuń
  7. Świetne Q&A, można lepiej Cię poznać <3 Też lubię Anjali jako bohaterkę ;) ,,Czasem słońce, czasem deszcz" bardzo polubiłam ostatnio :) Jakoś wcześniej po prostu mi się podobał, a teraz? Ciągle słucham piosenek z tego filmu, nie mogę przestać ich nucić XD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 "K3G" to jeden z najpiękniejszych indyjskich produkcji :D

      Usuń