niedziela, 17 grudnia 2017

Tag filmowy - zaległości

Wielokrotnie wam pisałam, że od 2012 roku do 2016 roku miałam przerwę w Bollywood. Miałam do nadrobienia ogromną ilość filmów. Na szczęście się udało i jestem zadowolona z wyniku. Przedstawię wam tytuły z, którymi zapoznałam się w 2017 roku. A potem zrobimy mały filmowy tag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

   

   

 Najzabawniejszy film: Housefull

Najsmutniejszy film: Lootera

Film, którego zakończenie zwaliło mnie z nóg: Race 2

Film z najlepszą fabułą: Raabta

Najgłupszy film: Housefull (w pozytywnym znaczeniu)

Film z najlepszą ścieżką dźwiękową: Befikre

Film z najlepszym duetem: Befikre

Film z najlepszą obsadą: Housefull

Film, na którym się zawiodłam: Housefull 2

Film, który przerósł moje oczekiwania: Coctail

Najbardziej przeciętny film: Ok Jaanu

Najnudniejszy film: Teri Meri Kahaani

Najbardziej pokręcony film: Race 2

Film najbardziej dający do myślenia: Dear Zindagi

Film z najciekawszym wątkiem miłosnym: Badrinath Ki Dulhania\

Film z najlepszą akcją: Race 2

Film z najpiękniejszą scenerią: Prem Ratan Dhan Payo

Najlepsze dialogi: Raees

Najlepsza aktorka pierwszoplanowa: Sonakshi Sinha jako Pakhi (Lootera)

Najlepszy aktor pierwszoplanowy: Ranveer Singh jako Varun (Lootera)

Najlepszy film: Befikre/Ek Villain

Najgorszy film: Nishabd

Najbardziej wyczekiwany film: Befikre/ Jab Harry Met Sejal

Najlepsza piosenka: Baarish (Half Girlfriend)

Najlepsze choreografie: ABCD 2

Najlepsza komedia: Housefull

Najlepszy dramat: Kaabil

Najlepsza komedia romantyczna: Befikre

Najlepszy film akcji: Race 2

Oceniałam według własnych odczuć, więc być może niesprawiedliwie. Przyznam, że czułam się jakbym rozdawała nagrody. Niektóre decyzje podejmowałam bardzo szybko, a nad innymi musiałam się długo zastanowić. A co wy myślicie o tych filmach? Piszcie w komentarzach.
Na koniec chciałabym podzielić się z wami moją twórczością. Od jakiegoś czasu pracuję nad książką (opowiadaniem) mojego autorstwa i chciałabym by dotarła do większej liczby osób, więc zapraszam do czytania. Może akurat wam się spodoba. Piszę aktualnie dwa opowiadania. Jedno przemawia do młodszych czytelników, drugie do starszych. "Dlaczego on?" i "I Need You Boy" to dwie zupełnie inne historie o miłości i przyjaźni. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu. Pozdrawiam BollywooDagmara 

Wattpad - Moje prace









2 komentarze:

  1. Nie oglądałam wszystkich filmów, które tu wymieniłaś, dlatego trochę ciężko mi się odnieść do Twoich ocen :) Z tego co widzę, na pierwszym miejscu muszę nadrobić Race 2 ;)
    Podsumowanie bardzo fajne. Sama też pracuję nad czymś podobnym u siebie na blogu.
    Co do opowiadań to chętnie zajrzę. Swego czasu sama takie rzeczy pisałam, ale gdzieś mi to poginęło :P Teraz już jakoś nie mam na to ochoty, ale czytać lubię, więc chętnie przeczytam Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Widzę tu moje ulubione produkcje, m.in. Ek Villain, ABCD 2, Baar Baar Dekho, Ishq, Half Girlfriend i wiele wiele innych (prawie wszystkie to moje ulubione :D) Z Twojej listy miło nie wspominam jedynie Kill Dil. Ten film bardzo mnie nudził.

    OdpowiedzUsuń