środa, 15 lutego 2017

Walentynki!- czyli filmowy wieczór z bollywoodzkimi romansidłami :) ;)

Po 10-dniowej przewie wracam w walentynki! W tym dniu chciałabym wam życzyć miłości i szczęścia! Sama uwielbiam walentynki i chętnie obchodzę je z bollywoodzkimi romansidłami! Na ten dzisiejszy walentynkowy wieczór polecę jak kilka najromantyczniejszych bollywoodzkich produkcji jakie obejrzałam (kolejność przypadkowa):
- ,,Jab Tak Hai Jaan"



- ,,Kabhi Khushi Kabhie Gham"

- ,,Veer-Zaara"

- ,,Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela"

- ,,Bajirao Mastani"

- ,,Om Shanti Om"

- ,,Junooniyat"

- ,,Sanam Re"

- ,,Mohabbatein"


- ,,Kal Ho Naa Ho"

- ,,Kabhi Alvida Naa Kehna"

- ,,Dilwale Dulhania Le Jayenge"

- ,,Fanaa"

- ,,Kuch Kuch Hota Hai"


 ,,Dil To Pagal Hai" również. Mogłabym wymieniać i wymieniać...Te filmy jak najbardziej polecam na dzisiejszy wieczór. Sama nie wiem na jaki się skuszę... Głównie są to produkcje z SRK, w końcu jest królem bollywoodzkiego romansu. Filmów mam jeszcze sporo w głowie. Na koniec "mała" namiastka zdjęć bollywoodzkich duetów. Jeszcze raz wszystkim romantycznego wieczoru życzę! :) <3




















 A jaki film wy wybraliście na ten wieczór, a może maraton? Jakie bollywoodzkie duety najbardziej lubicie i podziwiacie? Zgadzacie się z moją listą? Podzielcie się opiniami w komentarzach. Zajrzyjcie do ByLove Kino Bollywood gdzie znajdziecie również taką listę razem z opisami. Pozdrawiam BollywooDagmara! :) <3
 Ze względu na problemy techniczne nie mogłam opublikować tej notki wczoraj, ale myślę, że każdy wieczór nadaje się na te filmy. Wyjaśnię problem: kiedy chciałam opublikować ten post, pojawiło się coś takiego: Your HTML cannot be accepted. Natrudziłam się okropnie, a potem dałam sobie spokój. Mieliście taki problem? Chcę wiedzieć na przyszłość jak temu zapobiec. Nawet nie zdążyłam obejrzeć żadnego bollywoodu, dlatego przełożę ten seans lub maraton na inny dzień. Mam nadzieję, że jak dla mnie dla was każdy wieczór może być tym wczorajszym. :)

12 komentarzy:

  1. Same świetne filmy! Osobiście mi najbardziej z walentynkami kojarzą się Dil To Pagal Hai i Veer-Zaara. Zrobiłam sobie wczoraj powtórkę z obu tych filmów. I jak najbardziej polecam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dziś lub jutro czekają seanse. :) Dzięki za komentarz! :)

      Usuń
  2. Pojawiły się na tej liście same świetne filmy, pomiędzy którymi miałam wczoraj dylemat. Wybór ostatecznie padł na ,,Jab Tak Hai Jaan" <3
    Pozdrawiam i życzę udanych seansów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również pozdrawiam. ,,Jab Tak Hai Jaan" to bardzo romantyczny film. :)

      Usuń
  3. Oczywiście jak na fankę romantycznego bollywood przystało, bardzo lubię wszystkie filmy które wymieniłaś ;)
    Na wczorajszy wieczór postawiłam trochę na nowości - Sanam Teri Kasam po raz kolejny mnie wzruszyło, a historia ponownie złapała za serce i urzekła swoim klimatem :3 Drugi film, który wybrałam był całkowicie różny od pierwszego - telugowe Ra Ra Krishnayya, film dużo bardziej dynamiczny, z akcją i humorem, stanowił idealny kontrast do pierwszego, wzruszającego seansu. Bawiłam się przednio! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ,,Sanam Teri Kasam" przygotowuję się pomału. Do telugowych produkcji również się zabieram. Mam dużo do nadrobienia... Dzięki za komentarz! :)

      Usuń
  4. Maraton z romansidłami planuję sobie zrobić w weekend, zacznę chyba w piątek i zamierzam leniuchować przed ekranem aż do niedzieli. A co! Raz się żyje :D Już kilka produkcji mam na liście, zarówno nowości jak i powtórki. Jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! :D Mam ten sam pomysł. Ten tydzień był dla mnie ciężki, dlatego z ogromną chęcią obejrzę z rodzinką parę produkcji! :) <3

      Usuń
  5. Uwielbiam bollywoodzkie romanse! W Walentynki obejrzałam mnóstwo filmów indyjskich :) Wszystkie zaproponowane przez Ciebie filmy są zdecydowanie świetnym wyborem :) Kilka z nich obejrzałam wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam! Ja w walentynki miałam naukę..., więc nawet nie zdążyłam obejrzeć planowanych filmów. Na szczęście jutro już weekend, więc będą seanse z rodzinką! :) <3

      Usuń
  6. Wiele klasyków się tu pojawiło, które znam i uwielbiam! :) Ja sobie jednak darowałam seans, bo zaczytywałam się w książce, ale nic straconego - nadrobię sobie może w weekend. ;)
    A co do tego błędu, to blogger niestety jest nieprzewidywalny i nigdy nie wiadomo, co mu odbije, ani jak temu zapobiec. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też nadrabiam wszystko dziś i jutro. Nie mogłam doczekać się weekendu... :)

      Usuń