czwartek, 6 lipca 2017

Wszystkiego najlepszego Ranveer!!!

Ten dzień nadszedł. 32. urodziny mojego ukochanego aktora. Uwielbiam Ranveera za jego osobowość, poczucie humoru, wkład w aktorstwo, za wszystko. Jest niezwykle charyzmatycznym i optymistycznym człowiekiem. Mam nadzieję, że kiedyś go spotkam... Niecierpliwie czekam na jego najnowszy film "Padmavati". Życzę mu zdrowia, dalszych sukcesów, spełnienia marzeń (jedno spełni się dzisiaj), szczęścia i wszystkiego co najlepsze. Jest dziś w Paryżu na otwarciu............. SWOJEJ WOSKOWEJ FIGURY! Strasznie się cieszę i nie mogę się doczekać, by zobaczyć jego podobiznę. Muzeum Grevin robi mu urodzinowy prezent, o którym marzył. Jestem bardzo podekscytowana tą wiadomością. A teraz kilka prac z tym przystojniakiem <3





5 komentarzy:

  1. Druga sygnaturka to mój faworyt!! Wszystkiego dobrego dla Ranveera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego dla Ranveera! :)
    Śliczne sygnaturki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwie sygnaturki są bajeczne ❤ Również jestem fanką Ranveera, uroku nie można mu odmówić 😉

    OdpowiedzUsuń