sobota, 27 maja 2017

Bollywood Ka Translate - Baarish #1

Postanowiłam stworzyć nową serię. Będę tłumaczyć najnowsze bollywoodzkie piosenki. Tekst pokazany będzie w hindi i po polsku. Wszystkim łatwiej będzie zrozumieć sens filmów. Zapraszam! <3

"Baarish" - "Deszcz" z filmu Half Girlfriend (2017)
Wykonuje: Ash King, Shashaa Tirupati
W klipie występują: Arjun Kapoor, Shraddha Kapoor




Chehre mein tere khud ko main dhoondu
Szukam siebie w twojej twarzy
Aankhon ke darmiyaan tu ab hain is tarhah
Teraz jesteś w moich oczach
Khaabon ko bhi jagaha na miley
W taki sposób, że nawet moje sny nie mają tam miejsca

Yeh mausam ki baarish
Ten sezonowy deszcz
Yeh baarish ka paani
Woda tego deszczu
Yeh paani ki boondein
I krople wody
Tujhey hi toh dhoondein
Poszukują tylko ciebie
Yeh milne ki khwaahish
To pragnienie spotkania
Yeh khwaahish puraani
To dawne pragnienie
Ho poori tujhi se meri yeh kahaani
Moja opowieść jest kompletna tylko z tobą

Kabhi tujh mein utroon
Gdy kiedyś będziemy blisko
Jo saason se guzroon
Gdy przejdę przez twój oddech
Toh aaye dil ko raahat
Wtedy moje serce będzie żyć w spokoju                      
Main hoon be thikanaa
Jestem osamotniony
Panaah mujhko paana
Chcę twego schronienia
Hain tujh mein de ijaazat
Pozwól mi na nie
Na koyi darmiyaan hum dono hain yahaan
Nie ma nikogo między nami, jesteśmy tylko my dwoje
Phir kyon hain tu bataa faaslein
Powiedz mi zatem, dlaczego dzieli nas tak wiele

Yeh mausam ki baarish
Ten sezonowy deszcz
Yeh baarish ka paani
Woda tego deszczu
Yeh paani ki boondein
I krople wody
Tujhey hi toh dhoondein
Poszukują tylko ciebie
Yeh milne ki khwaahish
To pragnienie spotkania
Yeh khwaahish puraani
To dawne pragnienie 
Ho poori tujhi se meri yeh kahaani
Moja opowieść jest kompletna tylko z tobą

Hawaaon se tera pata poonchta hoon
Pytam się wiatru o twój adres
Ab toh aa ja tu kahin se
Teraz przyjdź do mnie
Parindon ki tarah yeh dil hai safar mein
Moje serce podróżuje jak ptaki
Tu mila de zindagi se
Prowadzące mnie do życia
Bas itni iltejaa tu aake ik dafa
Prosiłem tylko o to, byś raz przyszła
Jo dil ne na kaha jaan le
I dowiedziała się czego moje serce jeszcze nie powiedziało

Yeh mausam ki baarish
Ten sezonowy deszcz
Yeh baarish ka paani
Woda tego deszczu
Yeh paani ki boondein
I krople wody
Tujhe hi toh dhoondein
Poszukują tylko ciebie
Yeh milne ki khwaahish
To pragnienie spotkania
Yeh khwaahish puraani
To dawne pragnienie
Ho poori tujh se meri yeh kahaani
Moja opowieść jest kompletna tylko z tobą



A jeśli już o Half Girlfriend, to kogoś wam przedstawię. Shaan Muttathil to indyjski makijażysta gwiazd. Prowadzi też kanał na YouTube, na którym zamieszcza różne vlogi z m. in. planów filmowych w tym Half Girlfriend. Jest bardzo zabawny i bardzo przyjemnie ogląda się jego filmiki. Odsyłam na ten kanał - https://www.youtube.com/channel/UCbl1qDY3mNvzxakoAPSM_kQ

Przykładowy vlog z Half Girlfriend:



To by było na tyle. Piękne i wzruszające słowa, prawda? Podoba wam się nowa seria i moje prace? Co sądzicie o piosence i youtuberze? Dajcie znać w komentarzach. Pozdrawiam BollywooDagmara <3



12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tym tłumaczeniem :) śliczne prace.
    Shaana znam od dawna, jest nie tylko zabawny, ale i wykonuje dobrą robotę. Jego filmiki z planu Half Girlfriend są świetne. Mam nadzieję, że na pięciu nie skończył i pokaże nam coś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Racja robi piękne fryzury i makijaże! Też mam nadzieję na więcej vlogów. <3 :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na post! Liczę na następne tłumaczenia :) Sygnaturki wyszły Ci prześlicznie 💕
    Co do Shaana, to trochę o nim słyszałam, ale nie oglądałam jego wszystkich filmików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seria Ci się spodobała! Następne tłumaczenia czekają na udostępnienie ;) Dzięki za miłe słowa! <3

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł z tłumaczeniem. ;) Jestem ciekawa kolejnych piosenek! ;)
    I dzięki za linka do pana Shaana, dotychczas mi nieznanego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tłumaczeniami piosenek :) "Baarish" jest świetne <3 Sygnaturki piękne, dosłownie nie mogę się napatrzeć <3 Co do Shaana Muttathila, to nie mam w zwyczaju oglądać takich vlogów na youtube - nie wiem, chyba zwyczajnie szkoda mi na nie czasu :P Ale ten faktycznie jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Ja kiedy tylko mogę oglądam jego vlogi :D

      Usuń
  5. Trochę nie mój gust piosenki :D Ale bardzo fajny i pomysłowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tłumaczeniem piosenek! Czekam na więcej! :D A co do Youtubera to nie znałam go ale chętnie zasubskrybuje i będę śledzić, strasznie lubię takie filmiki zza kulis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 Cieszę się, że Cię z nim zapoznałam :D

      Usuń