wtorek, 30 maja 2017

Nie wierzę! #3

Kolejny raz nie wierzę! Wszystko zaczyna się układać po ciężkim roku szkolnym! Przedstawię wam powody, dzięki którym jestem przeszczęśliwa!












 1. Mówiłam (pisałam) wam o zniknięciu mojego prezentu urodzinowego i co się stało. Jakimś cudem znalazł się w biologicznej klasie w szkole. Nie wiem jak do tego doszło, nie wnikam. Ale jest!

2. Moja kochana mama z okazji dnia matki zrobiła sobie tatuaż! Namówiliśmy ją i ma! Skrócone imię moje i siostry oraz nasze daty urodzenia. Mały ale piękny!

3. Kupiliśmy nowe auto! Jest ekonomiczne i pięknie wygląda! <3

4. Jutro (31 maja) mam mieć zakładany aparat ortodontyczny! Nie mogę uwierzyć! Tak się cieszę, że muszę się tym z wami podzielić. z drugiej strony się boję. Mieliście kiedyś aparat? Jak było?

5. Jest was już ponad 5 tysięcy! Dziękuję wam za komentarze, wyświetlenia i za to, że jesteście i wracacie! Dzięki kochani! <3

6. Został niecały miesiąc do wakacji! Na pewno ogarnia was wszystkich z tego powodu wielkie szczęście! Do tego jestem bardzo dumna z ocen moich i mojej siostry!

A teraz wy. Co u was? Jak ze szkołą? Jakieś plany na wakacje, postanowienia? Podzielcie się tym w komentarzach. Pozdrawiam BollywooDagmara <3

8 komentarzy:

  1. Byle do wakacji! :D
    Dzisiejszy dzień był potworny w godzinach popołudniowych, więc mój poziom optymizmu spadł. Blogowanie, Bollywood i rozmowa z przyjaciółmi pomoże ❤ W technikum jest w porządku, chociaż wolałabym już weekend :) Plany na wakacje są w trakcie realizacji, aczkolwiek bardzo bym chciała odwiedzić znajomych z innych miast.
    Cieszę się, że u Ciebie się układa! ❤ Co do pytania o aparat: ja powinnam mieć, ale nie mam ze względu na różne sprawy. Mam za to dwie koleżanki, które noszą i wyglądają super! Nie żałują decyzji o aparacie mimo, że raz jest dobrze, a raz nieco słabiej. Na początku musisz się do niego przyzwyczaić, ale po kilku dniach już nie będzie żadnego bólu :) Efekt noszenia aparatu jest warty tego wszystkiego, z pewnością będziesz zadowolona! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, Bollywood jest jak lek. Dzięki! Już mam aparat i dobrze się z nim czuję. Pobolewa, ale jest super :D <3

      Usuń
  2. Cieszę się, że wszystko się u Ciebie układa. To najważniejsze. Teraz już tylko z górki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że u Cibie też jest świetnie <3 :D

      Usuń
  3. Cieszę się że Ci się wszystko układa.
    U mnie byle do przodu :3 Wakacje już mi się zaczęły więc na to nie narzekam, aczkolwiek coraz bardziej zaczynam się stresować wyborem studiów i wynikami z matury. Ale jestem dobrej myśli :) Filmy indyjskie na odstresowanie działają cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ale masz fajnie! Powodzenia w wyborze :D Masz racje co do "bollywoodów" <3

      Usuń
  4. To świetnie! :) U mnie ze szkołą jeszcze tak średnio, ponieważ muszę ogarnąć jeszcze z biologii oceny :D A aparat mm, ale ruchomy, niestety stały raczej też mnie czeka. Boję się, że będę strasznie seplenić. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za co z geografii muszę nadgonić ;) Ma w ogóle nie seplenię, też się tego bałam. Wad w wymowie nie ma żadnych. Pozdrawiam <3

      Usuń