sobota, 20 maja 2017

Dwutygodniowa playlista #1

 Ale ten czas leci. Zeszły tydzień -  urodzinowy (zarówno mój, jak i Sunny Leone), więc na blogu wiało pustkami. Ten tydzień uważam za dziwny. Zaczął się oszustwem i przepłaceniem w stacjonarnym sklepie, potem w czwartek zostałam okradziona, a dokładniej zniknął z plecaka mój prezent urodzinowy, luźne lekcje w szkole i nieobecność wielu nauczycieli - także przeżyłam ten tydzień w dołku, ale cóż - nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, mogło być gorzej... :/ Postanowiłam podzielić się z wami kilkoma piosenkami, które grały mi w tym i zeszłym tygodniu w głowie. Zapraszam :)

1. ,,Dhol Baaje"


Oglądaliście finał programu "Taniec z Gwiazdami"? Jeśli tak, to wiecie dlaczego tu o tym piszę. W piątek 12 maja w tym programie występowała polska grupa taneczna wykonująca bollywoodzkie tańce. Oprócz przepięknej scenografii w studiu i cudownej choreografii, wokaliści wykonywali tę piosenkę. Od pierwszego przesłuchania bardzo mi się spodobała. Choreografia i piękna Sunny robią wrażenie.

2. ,,She's Crazy But, She's Mine"


                                  

Bollywood - nic z tych rzeczy. Rosja ;) Rosyjski wykonawca, piosenka po angielsku. Teledysk jest przezabawny! Obejrzyjcie. Nutka do tego jest świetna. Alex ma ciekawy wokal.

3. ,,Mere Dil Mein"

 

Od pierwszego przesłuchania wprost pokochałam ten utwór. Bardzo szybko wpadł mi w ucho. Klip jest boski! Nie mogę napatrzeć się na Shraddhę! Jej stylówki są piękne! Arjun również prezentuje się świetnie. Sama melodia ciągle gra mi w głowie. Przyjemnie słuchać bollywoodzkiej piosenki z nutką angielskiego języka. 

4. ,,Baarish"

Kolejny cudowny utwór ze soundtracku "Half Girlfriend". Ale się nakręciłam na obejrzenie tej produkcji w kinie! Oby się udało, bo do Gdańska mam około 100km. "Baarish" zachwyca przepięknym teksem,a słuchanie jej przyprawia mnie o dreszcze. Duet jaki tworzą Shraddha i Arjun uważam za udany i magiczny! <3 Arijit ma przepiękny wokal <3
5. ,,Saiyaan Superstar"
                                
 Ponownie Sunny w roli głównej. "Saiyaan Superstar" to świetny utwór, a do tego bardzo chwytliwy. W klipie Sunny prezentuje się olśniewająco. Piosenka nieco współczesna, ale stroje typowo bollywoodzkie. Fajne połączenie ;) Tulsi śpiewa niczym słowik <3

6. ,,Hawa Hawa"


Ostatnio ciągle jej słucham. Nietypowa, na pewno nie w "bollywoodzkim" stylu. Ranbir i Nargis bardzo ładnie ze sobą wyglądają. Do tego piękny klip z cudownymi widokami! Wokal Mohita bardzo mi się spodobał!

7. ,,Quiero Decirte"


Piosenka pochodzi z mojego ulubionego meksykańskiego serialu "Twoja Na Zawsze". Emitowany jest w telewizji polskiej od marca na kanale TV4 od pon. do pt. o 16:00. Dziś już 47 odcinek. Wykonuje ją odtwórca głównej roli Daniel Elbittar. Uwielbiam i serial, i piosenkę i Daniela! Na potrzeby serialu zmieniono oryginalną wersję w weselszą.  
8. ,,Hollywood Tonight"


A teraz czas na coś w moim klimacie! :D Komputer przejęła Ola, siostra Dagmary. Tak sobie przeglądam i przeglądam tą listę...a gdzie Michael?! Nie wytrzymałam i musiałam zostawić tu coś po sobie. Piosenka bardzo szybko wpada w ucho. Polecam gorąco twórczość Michaela! ;) 
Pozdrawiam Cię, Daguś! ♥ Dzięki Olka <3

9. ,,Y Estoy Vivo"


Ponownie Daniel! <3 Ale tym razem inny serial. Mam nadzieję, że zobaczę tę telenowelę na ekranie. Pokochałam ten utwór od pierwszego wysłuchania! Jest niesamowicie melodyjny! 

10. ,,Lost Without You"




No i znowu Half Girlfriend! Ciągle podśpiewuję sobie tę piosenkę. Jest śliczna, a tekst bardzo wzrusza. Rola Arjuna wydaje się wymagającą, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

11. ,,Nakhrilley"




Zakochałam się i w filmie i piosence! Jeśli nie oglądaliście "Kill Dil"serdecznie polecam! Choreografia jest mistrzowska i nie jest trudna - sama wiem ;)! Rzućcie okiem ;)

12. ,,Andalouse"




Dwa lata temu szalałam za tym wokalistą i jego piosenkami. Kendji Girac to francuski wokalista, zwycięzca programu The Voice 3. Polecam zapoznać się z jego twórczością. Ma naprawdę świetne piosenki! "Andalouse" to moja ulubiona, która swojego czasu była hitem.

13. ,,Lambiyaan Si Judaiyaan"




Piękny utwór! Zresztą wszystkie piosenki, która jak dotąd wyszły z tego filmu wpadły mi w ucho. Klip jest cudowny! Nie mogę doczekać się "Raabta". Sushant i Kriti prezentują cudowny duet! <3

14. ,,My Name Is Ranveer Ching"




Już dawno polubiłam ten utwór. Jest świetny i bardzo chwytliwy! Skąd Ranveer ma tyle energii?! Sam wczoraj powiedział, że nie wie, że taki już jest. Tańczy rewelacyjnie! Aż się buzia śmieje! <3

15. ,,Je T'aime"




Ponownie Ranveer <3 Melodyjna nutka, piękne słowa i zachwycający klip! Czego chcieć więcej? Vaani i Ranveera. Stworzyli w Befikre świetny i udany duet, ale o tym w recenzji.

16. ,,Aaj Unse Kehna Hai"




Utwór pochodzi z jednego z moich ulubionych filmów. Uwielbiam wszystko w tej piosence. Od Salmana i Sonam po samą melodię. Posłuchajcie jeżeli nie znacie ;) <3 Wokal Aishwaryi jest cudowny! <3

17. ,,Hey Mamma"



Eurowizyjna piosenka z Mołdawii. Jeśli oglądaliście tegoroczny konkurs, na pewno zapamiętaliście choreografię z pannami młodymi i fenomenalnym saksofonistą. Ciągle słucham tego utworu. <3

Na tym skończyliśmy, dużo piosenek gra mi w głowie, ale tu zapisałam te "naj". Ten tydzień był ciężki dla mnie, dlatego też nie byłam aktywna na blogach. A do tego angina, która trwa już ponad dwa tygodnie...:( Uff, ciężko, ale pocieszam się, że nie długo wakacje :D <3 Pozdrawiam BollywooDagmara <3

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że złe dni już za tobą i będzie tylko lepiej. :)
    Co do playlisty: wiele fajnych utworów tu widzę! Szczególnie z Half Girlfriend <3 Jestem bardzo ciekawa jak spodobał ci się film, bo na mnie wywarł mega pozytywne wrażenie!
    "Hawa Hawa" to świetna piosenka! Ogólnie bardzo lubię ścieżkę dźwiękową Rockstar, jest super. Do "Andalouse" chyba każdy miał swego rodzaju słabość. :D "Lambiyaan Si Judaiyaan" z pewnością zachwyca wokalem Arijita Singha :3 Podoba mi się też "Je T'aime". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Już obejrzałaś? Ale bym chciała. Oglądałaś z angielskimi napisami? Nie mogę doczekać się seansu :D <3

      Usuń
    2. Obejrzałam, obejrzałam, a jakby inaczej. Nie mogłam się powstrzymać :D Z angielskimi napisami nie ma, ale sporo mówią w tym języku więc idzie zrozumieć. A poza tym jak tyle lat ogląda się filmy hindi to można załapać o co chodzi. :)
      Co do piosenki "Hey Mamma", od razu wpadła mi w ucho podczas Eurowizji. Jest świetna :D

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź! Muszę tylko znaleźć niezawirusowaną stronkę ;) <3

      Usuń
  2. Chyba panuje jakaś epidemia na anginę, bo mnie też dopadła :/ I to na same matury, ale jakoś to przeżyłam i już jest lepiej :)
    Wcześniej nie słyszałam tej wersji "Dhol Baaje", ale w utworze z Hum Dil De Chuke Sanam jestem zakochana, więc i ten bardzo mi się podoba :)
    "She's Crazy But, She's Mine" ma fatyczne bardzo zabawny klip i przyjemne brzmienie.
    "Mere Dil Mein" początkowo mnie nie zachwyciło, ale zaczynam się przekonywać :)
    "Saiyaan Superstar" nie słyszałam wcześniej, ale piosenka jest bardzo fajna.
    "Hawa Hawa" jest boska! Piękna piosenka, zdecydowanie moja ulubiona z Rockstar. Chociaż sam film jakoś mnie nie przekonał i duet Ranbira i Nargis też do mnie nie trafił :/
    "Hollywood Tonight" jest cudne, zresztą jak wszystkie piosenki Jacksona :P
    "Nakhrilley" jest super! Kil Dil nie oglądałam, ale skoro polecasz to z pewnością kiedyś nadrobię :)
    W "Andalouse" byłam swego czasu zakochana. Aż wspomnienia wracają... ;)
    "Lambiyaan Si Judaiyaan" również bardzo mi się podoba. Wszystkie piosenki z Raabta są super. Ja również nie mogę się doczekać filmu.
    "My Name Is Ranveer Ching" jest bardzo zabawna :D
    "Je T'aime" jest super. Przypomniałaś mi, że muszę nadrobić Befikre, bo przez te matury i choroby kompletnie nie miałam czasu :/
    Ja również uwielbiam "Aaj Unse Kehna Hai" w obu wersjach :P Zresztą cały soudtrack z Prem Ratan Dhan Payo jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ah, a jak ten kaszel wykańcza :/ Ola pozdrawia i cieszy się, że lubisz piosenki Michela :D <3 Myślałam, że tylko ja kochałam "Andalouse", a tu niespodzianka! <3

      Usuń
  3. Kojarzę tylko ostatnią piosenkę z Eurowizji, wpada w ucho :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Ciebie kciuki, aby już wszystko było dobrze :) Mój zeszły tydzień był udany, chociaż teraz są tego skutki - przeziębienie.
    Również ostatnio słucham ścieżki dźwiękowej do Half Girlfriend! Przekonałam się do "Los Without You" szczególnie po obejrzeniu filmu (który serdecznie Ci polecam!). Piosenka jest po prostu śliczna i zyskuje przy filmie, bo lepiej wypada :D "Baarish" i "Mere Dil Mein" to równie urocze utwory ❤
    Z pozostałych piosenek uwielbiam też piosenkę z Befikre (w sumie której piosenki nie lubię z tego filmu xd). Do tego Lambiyaan Si Judaiyaan - ahhh 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Choroby na maj u każdej z nas - pomyłka :/ :D Gdzie oglądałaś film? Ja próbuję znaleść stronę bez wirusów, boję się o mojego laptopa :/

      Usuń
  5. Widzę, że zainspirowałaś się moją serią na blogu. :P :D ;)
    Z Twojej listy lubię: Baarish, Hawa Hawa, Nakhrilley, Andalouse, My Name Is Ranveer Ching, Hey Mamma - jedna z moich ulubionych z tegorocznej Eurowizji.
    W mojej głowie zaś od wczoraj gra tylko Main Tera Boyfriend z filmu Raabta. ;)

    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połowie to ty mnie zainspirowałaś, ale już od dawna chciałam ten post zrealizować. Dziękuję <3

      Usuń