środa, 11 października 2017

Wasze recenzje #1

Namaste! Tym razem to wy decydujecie jaki film mam zrecenzować. Każdy z was może podać tylko jeden tytuł, a ja postaram się napisać jego recenzję w określonym czasie. Czegoś takiego jeszcze na blogu nie było, a już od dawna chciałam to zrobić. Jestem bardzo ciekawa jakie filmy wybierzecie. Propozycje można składać do końca października. Nie musi to być bollywoodzki film, aczkolwiek może. Tollywood, Hollywood, stary, nowy - nieważne. Jakikolwiek. Tytuły możecie pisać  w komentarzach. Jeżeli się to wam spodoba, będziemy bawić się w to częściej. Pozdrawiam BollywooDagmara <3

9 komentarzy:

  1. Moją propozycją jest film "Kuch Naa Kaho" 😄 Mam nadzieję, że ta edycja kiedyś ponownie zawita na Twój blog 😏

    OdpowiedzUsuń
  2. Może Mr. Perfect - film Tollywood? Ciekawa jestem jakie miałabyś wrażenia po tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę się doczekać, żeby poznać Twoją opinię na temat tollywoodzkiego Mirchi (2013) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaproponuję coś troszkę związanego ze świętami czyli ,,Holiday". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, już dawno chciałam obejrzeć ten film. Dziękuję za propozycję <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń