sobota, 24 września 2016

,,Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela - Indyjski Romeo i Indyjska Julia" 2013

Namaste kochani! Przyszedł czas na "Romea i Julię" w wykonaniu indyjskim ;) :) Zapraszam ;*




Reżyseria: Sanjay Leela Bhansali

Scenariusz: Sanjay Leela Bhansali, Garima, Siddharth

Gatunek: Melodramat, Musical

Premiera: 14 listopada 2013

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 3 nagrody i 10 nominacji






Fabuła:
Historia inspirowana sztuką Williama Szekspira ,,Romeo i Julia". Rodziny Rama i Leeli są skłócone od 500 lat. Ram i Leela zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia, ale rodziny szybko oddzielają ich od siebie. Mimo problemów i wojną pomiędzy rodzinami dalej się kochają, ale ich bliscy nie dopuszczą do tej miłości...

Moje wrażenia i ocena:
Przed obejrzeniem tego filmu w ogóle nie znałam Ranveera Singha i wydawał mi się on "nieinteresujący", ale kiedy obejrzałam film, zakochałam się. Film nudziłby mnie gdyby nie było scen z pistoletem i strzelaniem. Wkurzały mnie teksty Rama i Leeli, ale były do zniesienia. To właściwie nie była prawdziwa historia romantycznych kochanków. To była historia optymistycznych kochanków. Pod koniec filmu wylała się ze mnie duża ilość łez, ale to chyba normalna reakcja przy takim zakończeniu. Piękny film, warty obejrzenia. Ocena: 10/10 ;)



Gra aktorska i obsada:
Rola Rama pasowała do Ranveera, takie przynajmniej mam wrażenie. Deepika jak zawsze wypadła cudownie. Ich duet był najlepszy w filmie. Pasują do siebie i dobrze im się razem pracuje, co widać na filmie. Pozostali aktorzy nie byli tak zachwycający jak Deepika i Ranveer. Matka Leeli, którą grała Supriya Pathak wydała mi się momentami trochę przerażająca, ale film z tymi wszystkimi aktorami wyszedł bardzo dobrze :)

Ram Rajari - Ranveer Singh

Leela Sanera - Deepika Padukone

Dhankor Baa, matka Leeli - Supriya Pathak

Kesar, bratowa Rama - Barkha Bisht

Tancerka w piosence ,,Ram Chahe Leela" - Priyanka Chopra
Ciekawostki:
- Początkowo rolę Leeli miała zagrać Kareena Kapoor, ale z powodu napiętego grafiku aktorka zmuszona była wycofać się z udziału w produkcji. Na zwolnione miejsce rozważano przyjęcie Priyanki Chopry, ostatecznie jednak angaż otrzymała Deepika Padukone, a Priyanka wystąpiła w jednej z piosenek.
- Zdjęcia do filmu kręcono w stanie Gudżarat i w Udajpurze (Indie).
- Ranveer Singh do roli Rama pracował nad mięśniami.
- Film już dawno był planowany przez reżysera Sanjaya Bhansali.


Piosenki:
Bardzo fajne, melodyjne i wpadają w ucho. Przy piosence ,,Nagada Sang Dhol" taniec Deepiki powala na kolana, jest przecudowny!!! Słyszałam, że przy piosence ,,Lahu Munh Lag Gaya" Deepika tańczyła na boso na betonie, przez co miała bardzo obtarte stopy, ale dała sobie z tym radę i zatańczyła pięknie!

-,,Nagada Sang Dhol"

-,,Lahu Munh Lag Gaya"

-,,Ang Laga De"

-,,Tattad Tattad"

-,,Ram Chahe Leela"

-,,Ishqyaun Dhishqyaun"


Doszliśmy do końca. Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a na facebooku Ukochany Świat Bollywood. Do zobaczenia ;) ;* :)

1 komentarz:

  1. Dla mnie ten film trochę nie miał sensu... Jakby chcieli zrobić Romeo i Julia inaczej ale wyszło im aż za dobrze...

    OdpowiedzUsuń