poniedziałek, 19 września 2016

,,Kabhi Alvida Naa Kehna - Nigdy nie mów żegnaj" 2006

Cześć!
 Witam was w pierwszym poście na tym blogu! Pomyślałam, że skoro pisałam we wstępie o tym filmie, to pierwszy post będzie właśnie o nim. Zaczynajmy! :)



,,NIGDY NIE MÓW ŻEGNAJ" 2006

Reżyseria: Karan Johar

Scenariusz: Karan Johar

Gatunek: Melodramat

Premiera: 11 sierpnia 2006

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 2 nagrody i 20 nominacji






Fabuła:
Dev Saran jest zawodowym piłkarzem. W domu, w którym pracuje jego matka spotyka Mayę, która ma wątpliwości co do ślubu. Po krótkiej rozmowie z Devem i jego namowie, Maya decyduje się na ślub. Chwilę po tym Dev ma wypadek. Parę lat później Dev i Maya przypadkowo się spotykają. Oboje są nieszczęśliwi w swoich małżeństwach. Pewnego dnia postanawiają uratować swoje małżeństwa. Lecz to ich przerasta i zakochują się w sobie...

Moje wrażenia i ocena:
Nie pamiętam moich wrażeń po pierwszym obejrzeniu tego filmu. Mama mi tylko mówiła, że byłam oczarowana i filmem, i oczywiście Shahrukh Khanem. Teraz mogę przyznać, że ten film różni się od innych bollywoodzkich produkcji. Ostatnio powróciłam do filmu i od nowa go pokochałam. Film jest cudowny, ale uważam, że Kajol może nie bardziej by pasowała, ale ją bardziej lubię niż Rani i za każdym razem wyobrażam sobie ją w tej roli. jestem pewna, że zagrałaby tak dobrze jak Rani. Łez nie zabrakło. Uwielbiam takie historie. Film jest pełen dramatu, ale są też i śmieszne sceny przy których trudno jest się nie uśmiechnąć. Warto obejrzeć ten film jeżeli lubicie takie klimaty. :) Ocena: 10/10 :)

Gra aktorska i obsada:
Nic dodać, nic ująć. Aktorzy spisali się znakomicie. Shahrukh- zagrał świetnie, Rani- miałam wrażenie, że rola Mayi została napisana z myślą o niej, zagrała pięknie, Abhishek jego rola rozweseliła film (oczywiście w pierwszej połowie filmu). O reszcie aktorów nie muszę pisać. Wszyscy byli cudowni. Amitabh Bachchan i Kirron Kher stworzyli super parę. Jeżeli chodzi o Prety Zintę i jej filmowego syna-super, super i jeszcze raz super.


Obsada:
Shahrukh Khan - Dev Saran

Rani Mukerji - Maya Talwar

Prety Zinta - Riya Saran

Abhishek Bachchan - Rishi Talwar

Amitabh Bachchan - Samarjit "Sam" Talwar

Ahsaas Channa - Arjun D. Saran

Ciekawostki:
- Syna Deva i Riyi zagrała dziewczynka. (powyżej)
-Początkowo Kajol miała zagrać rolę Mayi, ale musiała odmówić, ponieważ w tym czasie powstawały (m.in. w Polsce) zdjęcia do filmu ,,Fanaa". Wystąpiła za to w piosence ,,Rock N Roll Soniye".
-Zdjęcia zostały nakręcone w około 3 miesiące.
-Zdjęcia nakręcono w USA i Indiach.
-Ten film kosztował 15 mln dolarów i jest najdroższym filmem w dziejach kinematografii indyjskiej.
-Ajay Devgan odmówił zagrania w filmie roli Rishiego Talwara.

Piosenki:
Są super. Od razu wpadają w ucho. Najbardziej lubię ,,Mitwa".
-,,Mitwa"
-,,Rock N Roll Soniye"

-,,Kabhi Alvida Naa Kehna"

-,,Where's The Party Tonight"

-,,Tumhi Dekho Naa"


Na dzisiaj koniec. :) Mam nadzeiję, że się spodobało :) Do zobaczenia :)

5 komentarzy:

  1. Moglabys napisac recenzje filmu "Fanaa" ? Bardzo bym prosila 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten film w planach już dawno. Na pewno w ciągu dwóch tygodni się pojawi, ale nie później. :) Ciesze się, że napisałaś. Jeżeli będziesz miała jakiś film w głowie, którego chciałabyś recenzję to pisz śmiało :D

      Usuń
    2. Recenzja jest już na blogu! Zapraszam! :)

      Usuń