czwartek, 22 września 2016

,,Om Shanti Om - Wieczna Miłość" 2007

Hej kochani! Bardzo chciałabym wam podziękować za prawie 60 wyświetleń! Mam nadzieję, że będzie ich więcej. Dzisiaj ponownie przedstawię wam film, (jeden z moich ulubionych) ,,Om Shanti Om".



Reżyseria: Farah Khan

Scenariusz: Farah Khan, Mushtaq Sheikh

Gatunek: Dramat, Komedia, Musical, Romans

Premiera: 7 listopada 2007

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 6 nagród i 16 nominacji






Fabuła:
Akcja filmu rozpoczyna się w 1977 roku. Om Prakash Makhija jest statystą, zakochanym bez pamięci w gwieździe indyjskiego kina Shanti. Chłopakowi udaje się spotkać idolkę i się z nią zaprzyjaźnić. Pewnego dnia odkrywa tajemnicę Shanti....

Moje wrażenia i ocena:
Jak już pisałam, to jeden z moich ulubionych filmów. Często i chętnie wracam do niego. Mogłabym go nawet teraz obejrzeć. Zawsze mam na to ochotę. Pierwsza część filmu trochę mnie nudzi, ale przy drugiej zawsze zakręci się łezka w oku. Uwielbiam ten film! Aktorzy, fabuła, piosenki, kolory, stroje, klimat- to wszystko jest cudowne! Jeżeli nie oglądaliście tego filmu to koniecznie musicie to nadrobić! Nie mogę postawić innej oceny jak OGROMNE 10/10, a  gdybym mogła postawiłabym większą!

Gra aktorska i obsada:
Najbardziej ze wszystkich oczywiście podobał mi się Shahrukh, ale tak samo cudowna była i prawie debiutująca Deepika. Uwielbiam ten duet! Pasują do siebie, a na ekranie nie widać 20 lat różnicy...Za Arjunem Rampalem nie przepadałam, ale kiedy zobaczyłam go w tej roli, zrozumiałam, że się myliłam. Kirron Kher i Shreyas Talpade też cudowni! Wszyscy świetni i kropka.







Obsada:
Shahrukh Khan - Om Prakash Makhija / Om "OK" Kapoor

Deepika Padukone - Shanti Priya / Sandhya "Sandy"

Arjun Rampal - Mukesh "Mike", "Mikey" Mehra

Kirron Kher - Bela Makhija

Shreyas Talpade - Pappu Master

Ciekawostki:
- Postać Shahrukh Khana - Om Prakash Makhija ma imię po aktorze z lat 70' Oma Prakasha.
- Reżyserka Farah Khan chciała by Shakira zatańczyła w jednej z piosenek, ale ze względu na trasę koncertową i brak wolnych terminów musiała odmówić.
- Początkowo Mukesha Mehrę miał zagrać Vivek Oberoi (z czego bym się nie cieszyła). Ostatecznie rolę otrzymał Arjun Rampal.
- Zdjęcia do filmu kręcono w Mumbaju (Indie).
- W jednej z piosenek wystąpiło 30 największych gwiazd Bollywood m.in. Kajol, Saif Ali Khan, Juhi Chawla, Sanjay Dutt, Priyanka Chopra, Jeetendra, Dharmendra, Salman Khan, Sunil Sheety, Preity Zinta i wielu innych.
- Shahrukh Khan na potrzeby roli Oma Kapoora w przerwie zdjęć do filmu przez 3 miesiące pracował nad mięśniami brzucha. Efekty widać w teledysku piosenki ,,Dard-E-Disco".

Piosenki:
Są przepiękne! Wszystkie kocham i mam na telefonie ;)
- ,,Dard-E-Disco"

- ,,Jag Soona Soona"

- ,,Ajab Si"

- ,,Deewangi Deewangi"

- ,,Main Agar Kahoon"


- ,,Dhoom Taana"


- ,,Dastaan-E"

Na tym koniec. Do zobaczenia później :)

2 komentarze: