sobota, 8 października 2016

,,Dhoom - Niezwyciężony duet" 2004

Namaste! Wczoraj powróciłam do jednej z pierwszych produkcji jaką obejrzałam.


Reżyseria: Sanjay Gadhvi

Scenariusz: Vijay Krishna Acharya

Gatunek: Thriller, Akcja

Premiera: 27 sierpnia 2004

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 5 nagród i 8 nominacji






Fabuła:
W Bombaju grasuje motocyklowy gang, który rabuje a potem znika. W pościg za nim wyrusza policjant Jai, który nie spocznie dopóki go nie złapie. W trudnej misji pomaga mu wesoły, energiczny i wciąż szukający kobiety marzeń - Ali.

Moje wrażenia i ocena:
Już dawno chciałam obejrzeć ten film, ale zawsze wpadał mi w ręce inny. Był to jeden z pierwszych, które obejrzałam i pamiętam, że pokochałam filmy akcji. Teraz po chyba trzecim seansie mogę powiedzieć, że film jest super. Ta adrenalina i romans są najlepsze. Cieszę się, że do filmu z gangsterami dodali miłość i komedię. Takie połączenia najbardziej lubię. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na filmie, do którego powróciłam. Ten film nie jest jednym z ulubionych, bo jednak zabrakło czegoś wow! Wiem, że dla sześcioletniej dziewczynki to wszystko było bardzo "wow". Lubię ten film, ale kolejne części są o wiele lepsze. Ocena: 7/10.

Gra aktorska i obsada:
Według mnie najlepsze w filmie były kobiety. Esha Deol, której zbytnio nie znam bardzo przypadła mi do gustu. Rimi Sen też była świetna. Na zewnątrz były słodkie, ale w środku trzymały diabełka. Abhishek i Uday byli fenomenalni. Na ekranie tworzą tak fajny duet, że (przynajmniej ja tak miałam) nie można oderwać od nich wzroku. John był trochę tajemniczy i czasami przerażający, ale spisał się znakomicie.

Obsada:
Abhishek Bachhan - Jai Dixit

Uday Chopra - Ali Akbar Fateh Khan

John Abraham - Kabir

Esha Deol - Sheena

Rimi Sen - Sweety Dixit

Ciekawostki i błędy w filmie:
- Rimi Sen do roli Sweety zrzuciła 8 kg.
- Zdjęcia nakręcono w Mumbaju i Goa (Indie).
- Kiedy Sweety ratuje pieska przed wypadkiem jest on malutki, ale w następnej scenie kiedy Sweety podwozi Aliego piesek jest nieco większy.
- Gdy Jai i Ali jadą motorówką przez płonmienie, Ali ma na sobie rękawice, ale kiedy lądują już ich nie ma.

Piosenki:
Polubiłam wszystkie, ale jedna przypomina mi czas kiedy miałam 6-7 lat i ją uwielbiałam, czyli ,,Shikdum". To ona zajmuje nr 1 z piosenek z filmu.
-,,Shikdum"

-,,Dilbara"

-,,Dhoom Machale"

-,,Salaame"


Na dziś to tyle. PS: jutro będę oglądać ,,Main Tera Hero" i w najbliższym czasie będzie mała recenzja. Do zobaczenia! ;) ;* :) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz