niedziela, 2 października 2016

,,Student Of The Year - Student Roku" 2012

Cześć! Dziś w końcu obejrzałam wymarzony film ,,Student Of  The Year"!!!



Reżyseria: Karan Johar

Scenariusz: Karan Johar, Renzil D'Silva

Gatunek: Komedia romantyczna

Premiera: 19 października 2012

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 1 nagroda i 4 nominacje






Fabuła:
Do colleg'u przyjeżdża nowy uczeń Abhimanyu Singh. Wszyscy są nim oczarowani poza Rohanem, dla którego staje się konkurencją. Z czasem Abhi i Rohan stają się najlepszymi przyjaciółmi. Dziewczyna Rohana, Shanaya często widząc chłopaka w ramionach pewnej siebie Tanyi, planuje zemstę na Rohanie. Wykorzystując Abhiego, by Rohan był zazdrosny, dziewczyna nie wie, że zakocha się z wzajemnością...



Moje wrażenia i ocena:
Od miesięcy moim "największym" marzeniem było obejrzeć ten film. Najpierw próbowałam znaleźć go do pobrania z napisami albo lektorem, ale nie znalazłam. Potem szczęśliwa oglądając 15 minut tego filmu na stronce internetowej nagle się zatrzymał i straciłam nadzieję na 2 tygodnie. Ale udało się! Dwie godziny temu skończyłam oglądać ,,SOTY". Film jest lepszy niż się podziewałam. Nie opuściłam ani minuty. Od razu go pokochałam i na pewno za parę tygodni znowu go obejrzę. Uśmiałam się i nawet popłakałam. Cudowny film, wart obejrzenia. Ocena 10/10. ;* :D
Gra aktorska  i obsada:
Alia cudna. Varun mój ulubiony. Siddharth świetny. Przy Rishim Kapoorze się uśmiałam. Cała obsada była bardzo fajna!!!

Obsada:
Alia Bhatt - Shanaya Singhanya

Siddharth Malhotra - Abhimanyu Singh

Varun Dhawan - Rohan Nanda

Kayoze Irani - Kaizaad Sodabottlepenerwala

Rishi Kapoor - Dziekan Yogendra Vasisht

Manasi Rachh - Shruti Pathak

Sana Saeed - Tanya Asrani


Ciekawostki:
- Zdjęcia do filmu kręcono w Mumbaju, Dehradun, Kaszmirze, Delhi (Indie) oraz w Bangkoku (Tajlandia).
- W tym filmie gościnnie wystapili Kajol, Farah Khan i Boman Irani.
- Początkowo rolę Shanayi miała zagrać córka Jackiego Shroffa, jednak odrzuciła propozycję ze względu na ukończenie studiów.



Piosenki:
Kocham je wszystkie i nie mogę wybrać najlepszej...

-,,Radha"

-,,The Disco Song"

-,,Vele"

-,,Ishq Wala Love"

-,,Gulabi Aankhen"

-,,Kukkad"

- ,,Ratta Maar"



To już wszystko. Miłego tygodnia!!! ;) ;* :) :D

2 komentarze:

  1. Hej :) Mogę się dowiedzieć, gdzie oglądałaś ten film? I czy z polskimi napisami?

    OdpowiedzUsuń