środa, 12 października 2016

,,Main Tera Hero - Jestem Twoim Bohaterem" 2014

Cześć! Tak jak obiecywałam dzisiaj omawiać będziemy ,,Main Tera Hero".


Reżyseria: David Dhawan

Scenariusz: Tushar Hiranandani

Gatunek: Komedia romantyczna

Premiera: 4 kwietnia 2014

Produkcja: Indie

Nagrody i nominacje: 2 nagrody i 3 nominacje






Fabuła:
Sreenath "Seenu" (Varun Dhawan) rzuca collage i wyjeżdża na studia do Bangalore. Tam zakochuję się z wzajemnością w pięknej Sunainie (Ileana D'Cruz), która jest obiecana komuś innemu. Wkrótce dziewczyna zostaje porwana przez potężnego gangstera, którego córka Ayesha (Nargis Fakhri) zakochała się w Seenu i zrobi wszystko by za niego wyjść...

Moje wrażenia i ocena:
Przed obejrzeniem filmu bardzo mnie interesował, bo od dawna jestem zakochana w Varunie i też bardzo polubiłam piosenki. Film stał się jednym z lepszych, które oglądałam. Nie mogłam oderwać wzroku od ekranu. Momentami śmiałam się do łez i chyba każdy kto ten film obejrzy zaśmieje się nie raz, w końcu to komedia z Varunem!!! Nie nudziła mnie żadna ze scen, co się rzadko zdarza. To porwanie było odskocznią od filmu, bardzo mi się to podobało. Sceneria była przepiękna, sama przez cały czas oglądania filmu chciałam znaleźć się w tym kolorowych miejscach. Bardzo spodobały mi się sceny nawiązujące do innych filmów, czyli ,,Barfi" i ,,Yeh Jawaani Hai Deewani" oraz ta, w której Varun śpiewał ,,Beat it" Michaela Jacksona. ,,Main Tera Hero" to świetna produkcja z dużą dawką humoru i romansu. Ocena to wielkie 10/10!




Gra aktorska i obsada:
Moja miłość, czyli Varun bardzo pasuje do komediowych ról. Z takim uśmiechem się na niego patrzy. Ta rola przypomina mi trochę rolę Veera z ,,Dilwale", ale tam był i dramat. Tu go prawie wcale nie ma. Co do Ileany i Nargis nie znałam ich wcześniej, ale słyszałam o nich i jakoś nie przyciągnęły mojej uwagi. Teraz po seansie stały się kolejnymi ulubionymi aktorkami. Ileana była w tej roli jak dla mnie bardzo urocza i ta aktorka pozytywnie mnie zaskoczyła. Rola dziewczyny, którą grała Nargis była romantyczką oraz marzycielką i miałam wrażenie, że Nargis bardzo do niej pasowała. Arunoday był cudowny! Był taki słodziutki i wcale nieprzerażający. Trzeba też wspomnieć o Anupamie Kherze, który był bardzo fajny w roli opiekuńczego ojca i potężnego gangstera. Aktorzy byli dobrani idealnie.
Obsada:
Varun Dhawan - Sreenath "Seenu" Prasad

Ileana D'Cruz - Sunaina

Nargis Fakhri - Ayesha Singhal

Arunoday Singh - Angad Negi

Anupam Kher - Vikrant Singhal, ojciec Ayeshy


Ciekawostki:
- Reżyserem filmu jest ojciec Varuna Dhawana.
- ,,Main Tera Hero" to remake filmu ,,Kandireega".
- Zdjęcia do filmu rozpoczęły się 5 sierpnia 2013 roku.
- Zostały nakręcone Coonoor i Bangalore (Indie) i w Bangkoku (Tajlandia).
- Głos Boga dubbinguje Salman Khan.


Piosenki:
Najpierw to je zaczęłam uwielbiać. Najbardziej kocham ,,Palat Tera Hero Idhar Hai"!!!
-,,Galat Baat Hai"


-,,Palat Tera Hero Idhar Hai"

-,,Shanivaar Raati"


-,,Besharmi Ki Height"


To na tyle. Do zobaczenia następnym razem! :D ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz