wtorek, 4 października 2016

Kajol Mukherjee Devgan - Uśmiechnięta aktorka ♥

Hejka! Przyszedł czas na inny post. Dzisiaj poznacie albo jeżeli już znacie-to dowiecie się kilku rzeczy o.....Kajol! Zapraszam!


Kajol Mukherjee Devgan - jedna z najbardziej znanych aktorek bollywood. Jest zdobywczynią 6 nagród Filmfare.

Życie:
Kajol urodziła się 5 sierpnia 1974 roku (42 lata) w Bombaju. Jej rodzina jest silnie związana z filmami. Jej mama i siostra są aktorkami, tata producentem, kuzynki aktorkami; prababcia, babcia, wujkowie i ciotka też aktorami i aktorkami. Po ukończeniu szkoły rozpoczęła karierę filmową. Jej debiutem był film z 1992 roku pt. ,,Bekhudi". Wystąpiła w wielu bollywoodzkich przebojach m.in.,,Dilwale Dulhania Le Jayenge", który przyniósł jej (jak i Shahrukh Khanowi) ogromna sławę i jest do dzisiaj puszczany w kinach. W 1999 wyszła za mąż za równie sławnego, aktora bollywoodzkiego Ajaya Devgana, a w 2001 roku zaszła w ciążę i zrobiła 5-letnią przerwę w karierze, ale poroniła. 2002 rok był dla niej szczęśliwy, ponieważ zaszła w ciążę,a w 2003 roku urodziła zdrową córeczkę Nysę. Jest jeszcze synek Yug urodzony w 2010 roku. Dzień przed premierą filmu, w którym występowała razem z mężem, zmarł jej ojciec, a 2 lata później wujek. Kajol jest ambasadorką organizacji charytatywnej Pratham UK, która pomaga w edukacji dzieci o niższym statusie społecznym w Indiach.






Moje zdanie na jej temat:
Kajol to jedna z moich ulubionych aktorek. Jest wyjątkowo promienna i prawie zawsze uśmiechnięta. Uwielbiam jej śmiech. Zaraża nim wszystkich. Jest piękna i pasuje do każdego aktora. Nie mam ulubionego filmu z jej udziałem, bo widziałam większość, ale nie wszystkie. Oglądałam wszystkie, w których grała u boku naszego króla. Nie mogło być inaczej, że je uwielbiam. W pierwszej piątce ulubionych filmów z jej udziałem znalazłyby się: ,,Czasem słońce czasem deszcz"; ,,DDLJ"; ,,Fanaa"; ,,Dilwale" i ,,Coś się dzieje".

Moje ulubione filmy z jej udziałem:

-,,Baazigar"

-,,Karan Arjun"

-,,Dilwale Dulhania Le Jayenge"

-,,Kuch Kuch Hota Hai"

-,,Czasem Słońce Czasem Deszcz"

-,,Fanaa"

-,,Ty i Ja"

-,,We Are Family"

-,,My Name Is Khan"

-,,Dilwale"


Ciekawostki:
- Przy produkcji ,,Fanaa" Kajol bała się kręcić w Kaszmirze z powodu ataków terrorystycznych. Film częściowo został nakręcony w polskich Tatrach.
- Kajol ma około 155-160cm wzrostu.
- Gościnnie wystąpiła w 6 znanych filmach.
- Na filmie ,,My Name Is Khan" (na złoty polski) zarobiła ponad 2 mln.
- Odmówiła zagrania w 7 filmach u boku Shahrukh Khana z różnych powodów.

Zdjęcia aktorki:








Skończyłam. Mam nadzieję, że was zaciekawiłam. Do zobaczenia!!! ;) :) :D ;*

1 komentarz: