sobota, 17 grudnia 2016

Ranbir Kapoor ♥

Przyszedł czas na Ranbira Kapoora! :)

Ranbir Kapoor - bollywoodzki aktor pochodzący z bardzo znanej rodziny Kapoorów. Zdobywca wielu nagród. Najbardziej znany z fimów: Saawariya, Rockstar, Barfi!, Yeh Jawaani Hai Deewani, Tamasha, Ae Dil Hai Mushkil.

Życie:
Ranbir urodził się 28 września 1982 roku w Bombaju. Jego rodzina jest silnie związana z aktorstwem. Ranbir jest wnukiem Raja Kapoor, synem Rishiego Kapoor i Neetu Singh, kuzynem Kareeny i Karishmy Kapoor i spokrewniony z innymi aktorami. Ma starszą siostrę Riddhimę. Uczęszczał do Bombay Scottish Shool w Bombaju, a potem do Instytutu Filmowego i Teatralnego w Nowym Jorku. Przed rozpoczęciem kariery aktorskiej był asystentem reżysera Sanjaya Leela Bhansali, a w 2007 roku zadebiutował u niego w filmie Saawariya  u boku Sonam Kapoor. Za rolę w tym filmie otrzymał Filmfare Award. Od 2008 roku do 2009 roku Ranbir spotykał się z Deepiką Padukone, a obecnie z Katriną Kaif. Aktualnie pracuje nad filmem u boku swojej dziewczyny przy Jagga Jasoos.



Ranbir z byłą dziewczyną Deepiką Padukone


A tu z aktualną dziewczyną Katriną Kaif







Moje zdanie na jego temat:
Uwielbiam Ranbira! Jest bardzo utalentowanym aktorem! Zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych młodszych aktorów. Z filmu na film coraz bardziej go doceniam. Z jego udziałem oglądałam: Bachna Ae Haseeno, Saawariya, Yeh Jaawani Hai Deewani, Tamasha. Przede mną jeszcze parę seansów i już nie mogę się doczekać. Bardzo lubię jego grę aktorską! Daje z siebie wszystko! Mam nadzieję, że jeszcze mnie zaskoczy.

Filmografia:
- ,,Saawariya"
- ,,Bachna Ae Haseeno"
- ,,Rocket Singh; Salesman of the Year"
- ,,Wake up Sid"

- ,,Ajab Prem Ki Ghazab Kahani"
- ,,Anjaana Anjaani"
- ,,Raajneeti"
- ,,Chillar Party"
- ,,Rockstar"
- ,,Barfi!"
- ,,Besharam"
- ,,Yeh Jaawani Hai Deewani"
- ,,PK"
- ,,Tamasha"
- ,,Roy"
- ,,Bombay Velvet"
- ,,Ae Dil Hai Mushkil"
- Ayan Mukherji's Next
- ,,Jagga Jasoos"


Ciekawostki:
- Ranbir odrzucił 4 role.
- Spotykał się z Deepiką Padukone, a teraz z Katriną Kaif.
- Pochodzi z pendżabskiej rodziny.
- Przed rozpoczęciem kariery on i Sonam Kapoor pracowali jako asystenci reżysera Sanjaya Leela Bhansali, rok po tym Sanjay obsadził ich razem w ,,Saawariya".

Zdjęcia aktora:






To wszystko. Jeżeli macie jakieś pytania co do Ranbira to zadawajcie. Lubicie tego aktora? Oglądaliście filmy z jego udziałem? Podzielcie się w komentarzach. Do zobaczenia :)

8 komentarzy:

  1. Nie oglądałam jego całej filmografii, ale sporo filmów owszem :P Lubię go, bez wątpienia jest to utalentowany aktor :) Grywa w dobrych filmach i odpowiednio kieruje swoją karierą - nie traci czasu na bezsensowne role. W najbliższych planach z jego udziałem mam (w sumie już od dawna) Saawariya. Jakoś tak nie mogę się zmobilizować, żeby obejrzeć ten film - trochę odstrasza mnie ten bajowy klimat, chociaż myślę, że jest szansa, że ta produkcja mi się spodoba. Na pewno też obejrzę Ae Dil Hai Mushkil, kiedy tylko pojawi się w internecie. Jestem ciekawa też jak wypadnie z Katriną w Jagga Jasoos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać Ae Dil Hai Mushkil, szczególnie, że to produkcja Karana Johara i że zagrali w niej cudowni aktorzy, w tym SRK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ranbira, jest znakomitym aktorem. Nie oglądałam póki co wszystkich jego filmów, ale jak dotąd zaden z nich mnie nie rozczarował. Trzymam kciuki zeby jego kariera dalej się rozwijała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeszcze kilka filmów z jego udziałem w kolejce do obejrzenia, jednak już śmiało mogę powiedzieć, że jest jednym z moich ulubionych aktorów (a mam ich kilku: Varun, Sidharth, Aditya, na przykład :D). Z roli na rolę wypada coraz lepiej, bierze się za ciekawe projekty, do tego jest przystojnym facetem. Ideał! A w Ae Dil Hai Mushkil to już całkowicie skradł moje serducho. Czekam na jego kolejne projekty!

    PS. W ramach aktualności, Katrina i Ranbir już nie są razem, rozstali się kilka miesięcy temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie nie byłam pewna, bo jedne media podają, że są razem, a inne że się rozstali. Teraz będę pamiętać :)

      Usuń
  5. Jak miło mi się zrobiło gdy po wejściu na Twojego bloga od razu zobaczyłam mojego ukochanego Ranbira! Uwielbiam go, jest jednym z moich ulubionych aktorów <3
    Niestety nie obejrzałam jeszcze jego całej filmografii, ale mam taki plan by szybko to nadrobić :3
    Polecam Ci byś w najbliższym czasie zapoznała się m.in. z: ,,Anjaana Anjaani", ,,Wake up Sid" i ,,Barfi!"
    Nie mogę doczekać się jego przyszłych filmów i mocno trzymam za niego kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Wake Up Sid" i ,,Barfi" mam w planach, już nie mogę się doczekać.

      Usuń