czwartek, 5 stycznia 2017

Mon Amour VS Zaalima

Hej! Od miesiąca (albo i dłużej) mówi się o starciu Raees i Kaabil, ponieważ premiery tych produkcji mają odbyć się 25 i 26 stycznia. Nie mogę się doczekać obu tych filmów, szkoda, że musimy jeszcze czekać. Na szczęście (jak to już przystało) ponad miesiąc przed premierą możemy posłuchać piosenek z bollywoodzkich filmów. I tak dzisiaj zdecydujcie, która z piosenek bardziej wam się podoba. W "starciu" zobaczymy Mon Amour z Kaabil i Zaalima z Raees. Dwie piosenki o miłości, jedna wolniejsza, druga szybsza, jedna spokojniejsza, druga z powerem itd. Mi podobają się obie, teledyski również, jednak pamiętam, ze kiedy usłyszałam Mon Amour w zwiastunie Kaabil to nie mogłam się jej doczekać i teraz wybieram ją. A wam, która bardziej przypadła do gustu? Podzielcie się opiniami w komentarzach :)

Mon Amour :)


Zaalima :)



Pozdrawiam z BARDZO zaśnieżonych Kaszub :) Przypominam, że do końca ankiety zostało 11 dni. Zachęcam do głosowania :)

9 komentarzy:

  1. Obie piosenki są śliczne. Ale podobnie jak Tobie, bardziej podoba mi się Mon Amour, która skradła moje serce przy zwiastunie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety nie spodobała się piosenka Mon Amour, mimo iż teledysk jest genialny. Zdecydowanie zakochałam się w Zaalimie *-* :D Ale jeśli mam oceniać ogólnie, to obydwa filmy mają świetną muzykę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaalima również jest piękna! Każdy ma swój gust :) Długo zastanawiałam się, która jest lepsza, jednak Mon Amour już dawno skradła moje serce!

      Usuń
    2. Po wielu próbach, Mon Amour ostatecznie wpadła mi w ucho :D

      Usuń
  3. Obie są naprawdę śliczne, jednak Zaalima jak dla mnie przebiła Mon Amour. Oczu nie mogę oderwać od tego duetu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ten duet jest przepiękny, a oczy SRK - padam z nóg! Boski!

      Usuń
  4. Obie piosenki są świetne, naprawdę ciężko zdecydować, która lepsza. Minimalnie chyba jednak podoba mi się Mon Amour :) Aczkolwiek Zaalima również skradła moje serce. Nie tylko same utwory są śliczne, mają również piękne klipy, które przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń