środa, 8 marca 2017

,,Bang Bang! - Wybuchowa Para" 2014


Reżyseria: Siddharth Anand

Scenariusz: Sujoy Ghosh, Suresh Nair

Gatunek: Akcja, Komedia, Romans

Premiera: 26 września 2014

Produkcja: Indie

Główna obsada: Hrithik Roshan, Katrina Kaif, Danny Denzongpa

Ocena: 10/10 (rewelacyjny)





Fabuła: Harleen, młoda recepcjonistka z banku, zostaje wciągnięta w kradzież klejnotu Koh-i-Noor, stając się wspólniczką Rajveera, którego tożsamość jest tajemnicą.         (FILMWEB)





Moje wrażenia:
Parę dni temu zrobiłam sobie powtórkę z ,,Bang Bang!". Za pierwszym razem z tym filmem nie byłam do końca przekonana co do niektórych momentów z filmu i duetu. Teraz już po którymś razie z ,,Bang Bang!" muszę przyznać, że film jest świetny! Uwielbiam do niego wracać. Rozrywka w czystej postaci! Mamy tu romans, akcję, komedię chwilami, a czasem wzruszające momenty, czyli wszystko to co powinno być przy wybuchowej parze. Nie oglądałam pierwotnej wersji i myślę, że będzie warto porównać sobie Hrithika z Tom'em Cruise i Katriny z Cameron Diaz. Uwielbiam tych amerykańskich aktorów, więc z chęcią zobaczę Wybuchową Parę. ,,Bang Bang!" zdecydowanie może pochwalić się wspaniałą i nie zastąpioną obsadą oraz do tego świetną grą aktorską. Możemy podziwiać tu Grecję, Tajlandię, Indie (oczywiście), Zjednoczonę Emiraty Arabskie, a nawet Czechy. Fabuła ciekawa i zaskakująca. Końcówka filmu zawsze bardzo mnie zaskakuje, a dokładniej motyw kradzieży Koh-i-Noor. Duet w końcu mi się spodobał, chociaż dalej mam mini-wątpliwości. Wątki z zemstą jak i randkami były super! O zemście dużo zdradzać nie będę, za to randki, czyli TrueLuv.com coś genialnego i ta randka w restauracji! Świetne! Do tego wspaniały i wpadający w ucho soundtrack, który uwielbiam - same plusy! ,,Bang Bang!" daję 10 i film trafia do moich ulubionych!. :)




Gra aktorska:
Niezastąpiony Hrithik Roshan w głównej roli zagrał świetnie. Ma już doświadczenie aktorskie i to widać w nowych filmach. To dla niego tylko przyjemność. Rola Rajveera była dość wymagająca (chociażby wyczyny kaskaderskie, które wykonywał sam Hrithik), ale on oczywiście poradził sobie bardzo dobrze. Katrina gra w filmach już od 2003 roku, więc bardzo długo. Wiem, że jej początki nie były zbyt dobre, a jednak zagrała u boku największych gwiazd bollywood. Robi coraz większe postępy, a w ,,Bang Bang!" bardzo mi się podobała (szczególnie w ostatnich scenach, kiedy to była pod wpływem zastrzyku :)). Zagrała bardzo dobrze. Czarne charaktery, czyli Danny Denzongpa i Javed Jaffrey. Danny'ego znam z ,,Ashoki", tam jak i tu bardzo mi się spodobał. Jego wzrok mroził mi krew w żyłach. Javed'a bardzo lubię i znam raczej z komediowych ról, z tą sobie poradził równie dobrze jak Danny. No i Jimmy Shergill, który w sumie odgrywał ważną postać w ,,Bang Bang!". Miał raptem do powiedzenia parę zdań, ale i tak odegrał to znakomicie! Filmowa babcia Katriny skradła moje serce, była naprawdę cudowna! Hrithik i Katrina wyglądali razem bardzo ładnie, ale jak już pisałam na początku nie byłam przekonana. Stworzyli świetną wybuchową parę! :) Resztą bohaterów byli poboczni lub epizodyczni, więc oceniać za dużo nie mogę. Nie zmieniłabym obsady za nic w świecie! Aktorzy pokazali klasę! ;)






Obsada:
Hrithik Roshan - Rajveer Nanda
Katrina Kaif - Harleen Sahni
Danny Denzongpa - Omar Zafar
Javed Jaffrey - Hamid Gul

Jimmy Shergill - Viren Nanda

Ciekawostki:
- Zdjęcia do filmu kręcono w Pradze (Czechy), Manali, Shimli, Nowym Delhi i Mumbaju (Indie), Abu Zabi (Zjednoczone Emiraty Arabskie), a także na wyspach Santorini i Mykonos (Grecja) oraz Phuket i Similian (Tajlandia).
- Reżyser Siddharth Anand chciał, aby w postać Rajveera Nandy wcielił się Shahid Kapoor. Aktor jednak odrzucił propozycję, gdyż chciał uniknąć porównań z Tomem Criusem, który zagrał w pierwotnej wersji filmu pt.: ,,Wybuchowa Para".
- Zdjęcia do filmu rozpoczęły się 1 maja 2013 roku, a zakończyły 15 lipca 2014 roku.
- W lipcu 2013 roku podczas zdjęć do filmu w Phuket (Tajlandia) odtwórca głównej roli męskiej - Hrithik Roshan doznał urazu głowy podczas wykonywania scen kaskaderskich z odrzutowcem. Aktor miał za zadanie postawić odrzutowiec na swoich stopach i wznieść się w górę na wysokość 30 stóp (około 9 metrów), by potem zanurkować do wody. Po upadku, nie chcąc wstrzymywać nagrywania, nie opuścił planu. W wyniku szybko pogarszającego się stanu zdrowia aktor musiał wrócić do Mumbaju (Indie). Po wstępnych badaniach, zdiagnozowano u niego chroniczny krwiak podtwardówkowy, a następnego dnia poddano go operacji mózgu.



Piosenki:
Ścieżka dźwiękowa jest ogromną i kolejną zaletą filmu. Żałuję, że w filmie pojawiły się tylko cztery piosenki (właściwie pięć), jednak są świetne i jeszcze długo będą gościć na mojej playliście. Tytułowa ,,Bang Bang!", chyba moja ulubiona. Kiedy ją słyszę od razu chce mi się tańczyć. Czasem przez całe dnie nucę piosenki z ,,Bang Bang!". ,,Uff", czyli melodyjka na zakochanie, śliczna piosenka z przecudnym klipem (zresztą wszystkie są boskie!). Najbardziej energiczna nutka, czyli ,,Tu Meri" od razu zdobyła moje serce. Choreografia, jak i klip - szapo ba! No i najspokojniejsza i najpiękniejsza piosenka ,,Meherbaan", którą również uwielbiam! I śliczna jej druga wersja! Soundtrack zdecydowanie na WIELKI PLUS!
- ,,Tu Meri"




- ,,Uff"





- ,,Meherbaan"



- ,,Bang Bang"





Jest to ostatni film z ankiety. Długo się to ciągnęło, za co bardzo przepraszam, poświęcałam dosłownie każdą wolną chwilę na bloga, jednak nauka jest ważniejsza. Dziękuję za udział w ankiecie, szykuję się na coś więcej, więc zaglądajcie na bloga. Podsumowując, bardzo polecam ,,Bang Bang!" wszystkim chcącym bardzo dobrze bawić się przy seansie. Film to czysta rozrywka ze świetną muzyką! Jeśli jeszcze nie oglądaliście to polecam gorąco! Oglądaliście ,,Bang Bang!", czy jeszcze seans jest przed wami? Jak wam się podobał? Zgadzacie się ze mną? Podzielcie się opiniami w komentarzach. Pozdrawiam BollywooDagmara i życzę wszystkiego co najlepsze wszystkim kobietkom! <3 :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i wzajemnie! <3 :)
    Uwielbiam ten film! Duet Hrithik&Katrina wypadł super :) Bez nich ten film nie miałby takiego blasku i uroku. Gra aktorska Katriny zdecydowanie poprawiła się dzięki tej produkcji. Hrithik idealnie pasuje do filmów akcji. A wszystkie piosenki słucham bez końca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! <3 To prawda, bez Katriny i Hrithika ten film nie byłby taki świetny. :) <3

      Usuń
  2. W tym filmie uwielbiam po prostu wszystko: historię, obsadę, muzykę. Za każdym razem bawię się przy nim tak samo dobrze. To naprawdę fantastyczny film! Mam do niego słabość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię ten film! :D
    Historia, duet Hrithik&Katrina i muzyka, wszystko jest świetne :)
    Muszę zrobić sobie powtórkę, bo już stęskniłam się za tym filmem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powtórki robię sobie z niego dość często, jest świetny :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię Bang Bang! Ogląda się go wystrzałowo ;) Szczególnie od Hrithika nie można oderwać tu wzroku - takie role pasują do niego idealnie. Hrithik i Katrina również świetnie do siebie pasują. Za Katriną nie przepadam, ale tu mi się bardzo podobała.
    No i soundtrack uwielbiam w całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ban Bang to rewelacyjny film do którego bardzo lubię wracać. Hrithik i Katrina tworzą uroczy duet, soundtrack jest boski! Sam film potrafi naprawdę rozbawić.
    Osobiście uważam że wersja bollywoodzka jest o wiele lepsza od amerykańskiej. Jednakże Wybuchowa Para również bardzo mi się podobała i szczerze ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! <3 Jestem bardzo ciekawa pierwotnej wersji. :)

      Usuń