piątek, 24 marca 2017

Phillauri - wyczekiwana premiera i niespodzianki :D

Phillauri, czyli film, o którym mówi się od miesięcy. To z pewnością jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie produkcji w latach 2016/2017, przez was pewnie też :) I w końcu się doczekaliśmy! Dziś premiera Phillauri. Film jest historią ducha (nie wiem dokładnie), którego gra wspaniała Anushka Sharma! Chyba wszyscy ją uwielbiamy! No więc, pierwsza niespodzianka na kolejne pół roku to...........   PRACE GRAFICZNE! Nie mam talentu, ale przynajmniej próbuję... Oto kilka sygnaturek z Phillauri :D






Mam nadzieję, że prace się podobają :D Pozdrawiam BollywooDagmara! <3 :)

PS: A taka fotka ;) Kto nie chciałby mieć koszulki z Bajirao Mastani i buty z Phillauri <3 Chcielibyście? :D


PS: 38 urodziny obchodzi dziś Emraan Hashmi! Życzę mu zdrowia, sukcesów i hitowych produkcji w przyszłości! Wszystkiego najlepszego Emraan!


PS: A tutaj memy wykonane przez moją siostrę :D



Również z niecierpliwością wyczekiwaliście Phillauri? Która z moich prac najbardziej wam się podoba? Może powinnam coś poprawić? Podobają wam się memy Olki? Podzielcie się opiniami w komentarzach :D

17 komentarzy:

  1. Witaj w klubie! :D Również zaczynam naukę tworzenia sygnaturek i przyznam, że Twoje wyszły extra! :) Memy Twojej siostry są bardzo fajne :D
    Bardzo wyczekiwałam Phillauri. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Czytałam kilka recenzji, niektóre pozytywne, a niektóre niestety negatywne. Planuję obejrzeć film jutro :) W końcu muszę ponadrabiać filmy z tego roku (obejrzałam tylko 3 i to blisko daty ich premier).
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 :) Poszperam jeszcze w necie, chcę jak najszybciej obejrzeć Rangoon, Befikre, Badrinath Ki Dulhania i Phillauri...

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o mnie, to się nie zawiodłam na filmie, wręcz przeciwnie. Zostałam bardzo miło zaskoczona, bawiłam się świetnie. Z pewnością do Phillauri jeszcze kiedyś wrócę. :)
    Sygnaturki są bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wiedzieć gdzie oglądałaś? Szperałam po całym internecie i nic. Dziękuję <3 :)

      Usuń
    2. Dokładnej strony nie mogłam znaleźć nawet w historii. Wpisz w google "Phillauri watch online" i powinno być. Bynajmniej ja tak robiłam. Któryś serwer powinien działać. :)

      Usuń
  3. Również mam w planach szybko sięgnąć po Phillauri. To na pewno będzie świetny film, a poza tym jestem bardzo ciekawa Anushki jako ducha.
    Sygnaturki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być jedna z najlepszych ról :) Dziękuję <3

      Usuń
  4. Oczywiście tez czekam na Phillauri. Może być interesująco :) Super sygnaturki - mi niestety brak w tej kwestii wytrwałości, żeby się tego porządnie nauczyć, wolę się skupić na gifach ;D Jakoś szybciej to idzie ;) Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie sygnaturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie do gifów nie mam głowy :D Dziękuję <3 :)

      Usuń
  5. Lubię Anushkę i pewnie po film kiedyś sięgnę, ale raczej dopiero jak wyjdzie na DVD, bo aż tak mnie te klimaty nie zakręciły. Tylko taka okołofilmowa sprawa mnie rozbroiła, jak w jednym wywiadzie aktor odgrywający główną rolę wypowiadał się o Anushce "Pani", chociaż są raczej w podobnym wieku. :D Pewnie przez to, że była też producentką filmu, ale i tak wyszło śmiesznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawna sytuacja. Może dlatego, że jeszcze się dobrze nie znali lub, bo Anu ma większe doświadczenie :) Dzięki za komentarz <3

      Usuń
  6. Grafiki śliczne! :) A memy zabawne! <3 Zwłaszcza ten drugi, najczęściej mnie spotyka XD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 :) I Olka również dziękuje! Pozdrawiam <3 :) :D ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o filmie, ale teraz będę pamiętać xD Grafika jest prześliczna *.* Z Twoich najbardziej urzekła mnie 1 i 3. :D A te memy, nie powiem ten 2 znam XD hihi :P Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń