sobota, 1 kwietnia 2017

Nie wierzę! #2

To z pewnością świąteczny prezent dla nas wszystkich. Moja kuzynka, która pracuje w firmie organizującej eventy spełniła moje marzenie! Po miesięcznych próbach skontaktowania się z menadżerami SRK, zaprosiła go do Polski. Już nie mogłam tego ukrywać. Wczoraj się dowiedziałam. Dosłownie się poryczałam! A teraz szczegóły: SRK odwiedzi Warszawę, Gdańsk i Kraków w wakacje. Będziemy mogli zrobić sobie fotki, zdobyć autografy i porozmawiać z naszym idolem!

Warszawa - Stadion Narodowy, 12 lipca 2017, godz: 16:00
Gdańsk - Ergo Arena, 13 lipca 2017, godz: 16:00
Kraków - Tauron Arena, 14 lipca 2017, godz: 16:00

Wciąż nie mogę uwierzyć! :D Pozdrawiam BollywooDagmara! <3

17 komentarzy:

  1. Prima aprilis :D Ale pomysł ciekawy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :D Co ja bym dała, żeby to była prawda...
      Pomysł mój, mamy i siostry ;)

      Usuń
  3. Dobrze by było gdyby to rzeczywiście była prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, SRK musiałby najpierw zapytać Kajol, gdzie ta Polska. :D Chociaż i ona w tych górach przy kręceniu Fanaa to pewnie mało widziała. :D
    Ale żart udany. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No weź... Jak możesz XD Ja już tutaj szczęśliwa, a ty ranisz moje serduszko prima aprilis :( XD :'D



    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! Would you like to follow each other on GFC?
    Let me know on my blog! :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń