poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wszystkiego najlepszego Varun!

Dziś 30-ste urodziny Varuna Dhawan'a! Varun to jeden z moich ulubionych aktorów bollywoodzkich! Jest bardzo zdolny, a jego gra zawsze poprawia mi humor. Życzymy mu więc sukcesów, zdrowia,  szczęścia, pomyślności, kolejnych wspaniałych produkcji na koncie i spełnienia marzeń! Oto kilka prac - w roli głównej nasz jubilat. ;)








Tak na marginesie. Już parę miesięcy temu były plotki o remake'u "Gwiazd Naszych Wina" w Bollywood,  a w główne role podobne wcielić mieliby się Varun i Deepika. Wiecie coś na ten temat?
Tutaj fikcyjny plakat. Bardzo chciałbym zobaczyć ich razem, a w ogóle w tym remake'u! <3 Byłoby ciekawie!



12 komentarzy:

  1. Varun! Mój ulubieniec! Wszystkiego najlepszego dla Batuka! <3
    O remake'u jest ostatnio cicho, nic nie wiadomo na ten temat. A Varun jakiś czas temu mówił, że po Judwaa 2 ma tylko film Shoojita Sircara, więc wątpię czy okaże się to prawdą. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo byłoby ciekawie. Nie mogę się doczekać "Judwaaa 2" :)

      Usuń
  2. Ciekawe prace! ;) Do Varuna jakoś na razie nie potrafię się przekonać, być może w przyszłości się to zmieni. Niemniej jednak życzę mu wszystkiego najlepszego! ;)
    A co do "Gwiazd naszych wina" - pomysł ciekawy, aby zrobić remake. Podoba mi się fanowski plakat. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Może kiedy nadrobisz jego filmografię (jeśli coś Ci jeszcze zostało) go polubisz :) Fanowski plakat jest faktycznie świetny :D

      Usuń
  3. Świetne prace! :) 100 lat dla Varuna, spełnienia marzeń i mnóstwa sukcesów *-*
    Chciałabym zobaczyć duet Deepika&Varun *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec! ;) Prace śliczne, pierwsza i trzecia najbardziej mi się podobają. Ale ten Varun ma urok! :P
    Co do remake'u "Gwiazd Naszych Wina" to nie jestem przekonana, czy wyszłoby z tego coś dobrego. Deepika i Varun? Lubię oboje, ale w parze jakoś ich dziwnie nie widzę, niestety - jeszcze tym bardziej w takiej ckliwej historii. Mimo wszystko miło by się było pozytywnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma urok! Dlatego wszystkie go tak uwielbiamy ;) Tę historię uwielbiam! Ciekawość mnie zżera! ;D

      Usuń
  5. Gdybym nie wiedziała, ile Varun ma lat, to bym w życiu mu tyle nie dała. :D Młodo wygląda, albo może to efekt Studenta (ciągle mi się kojarzy przez pryzmat młodzieniaszka, jakiego tam zagrał). :D
    Co do remake'u, to w ogóle ta historia nie wydaje mi się dobra do tego. Trudno będzie przebić oryginał, a i chyba nie warto próbować. No i połączenie Varun & Deepika trochę nie bardzo mi się widzi. Jeśli już, to niech zatrudnią jakichś naprawdę młodych debiutantów. Ciekawa jestem córki Saifa, bo ma ciekawą urodę, może idzie w parze z talentem aktorskim po tacie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Varun wygląda bardzo młodo! Postrzegam go jako dwudziestoparolatka,a to już dojrzały mężczyzna ;) Ja z ciekawości, chciałabym zobaczyć Varuna i Deepikę razem na ekranie, ale miło było by zobaczyć nowe twarze. Córka Saifa jest śliczna! Może doczekamy się jej na ekranie ;)

      Usuń