piątek, 21 kwietnia 2017

Dobre wieści!❤

Cześć wam! Mam dziś dla was dwie nowiny. Dwie szczęśliwe i dobre nowiny.
1. W ciągu tygodnia na chomikuj.pl pojawią się napisy do Befikre. Szukajcie ich u chomika katia653 Czekałam na te napisy okrągłe pięć miesięcy, więc jak dla mnie nowina cudowna!


2. Nie, to nie pryma aprylis. To się dzieje na prawdę! Przedwczoraj w południe dostałam na maila wiadomość od pani Agaty. Z początku nie wierzyłam własnym oczom na treść wiadomości, ale powoli zdaje sobie z tego sprawę. Już objaśniam. Na polski rynek medialny wchodzi właśnie indyjski koncern Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL), światowy potentat w branży rozrywki i produkcji kontentu telewizyjnego, nadawca 33 krajowych i 42 międzynarodowych kanałów TV. Jeszcze w tym roku pojawi się nowa stacja telewizyjna prosto z Bollywood! Zee One będzie kanałem o profilu filmowo rozrywkowym oferującym w wysokiej jakości kontent telewizyjny prosto z Bollywood. W ramówce Zee One znajdą się wysokobudżetowe filmy i seriale: filmy akcji, sensacyjne, thrillery, komedie czy musicale, ale także programy lifestylowe inspirowane bogatą kulturą Indii, poświęcone popularnym tematom, jak kulinaria, podróże czy joga. Nie zabraknie realizowanych w Polsce lokalnych produkcji. Ramówkę stacji, dopasowaną do lokalnego rynku tworzyć będzie polski zespół pod dowództwem Pawła Kolasy. Wciąż nie mogę uwierzyć, dla Was to pewnie też niespodzianka. Mam nadzieję, że Was zaskoczyłam i uszczęśliwiłam. Pozdrawiam BollywooDagmara <3 :) :D ;)polski zespół.







10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym około 2 dni temu :D Ogromnie się cieszę! <3 Kanał oczywiście będę oglądać!
    Jeśli chodzi o napisy do Befikre, to również się cieszę. Czekałam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro napisy już są, to najwyższy czas się zabrać za Befikre ;)
    Super sprawa z tym kanałem, może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze czekam, bo napisów nie ma. Jestem niezmiernie ciekawa co to będzie za kanał! :)

      Usuń
  3. Fajnie, że pojawią się napisy, ale myślałam, że inna osoba je tłumaczy. Ale ważne, że w ogóle się pojawią :)
    O kanale słyszałam już wcześniej, podoba mi się ten pomysł. Mam nadzieję, że kanał będzie ogólnodostępny, żeby więcej osób miało dostęp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do kanału. Co do napisów. Tak, tłumaczy je inna osoba, ale ma status tłumaczenia od 5-ciu miesięcy i pisze pracę magisterską, więc to potrwa. Poprosiłam inną osobę o napisy i właśnie je tłumaczy :)

      Usuń
  4. Kanał na pewno będzie ciekawy :) Widzę, że kolorowo się u Ciebie zrobiło, aż zaczynam pragnąć lata <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak ja chcę wakacje i lato! Marzę tylko o tym ;)

      Usuń
  5. Fajnie, że napisy są w toku, chętnie obejrzę sobie "Befikre", choć na kompie czeka od dawna, żebym go obejrzała z angielskimi napisami... :D Ale zawsze chętniej zobaczę z polskimi literkami. ;)
    A co do kanału - fajnie, że powstaje taki kanał, oby tylko był ogólnodostępny! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie oglądam z angielskimi napisami, to znaczy nie próbowałam. Wolę czekać na polskie. Również pozdrawiam :)

      Usuń