wtorek, 21 marca 2017

Nie wierzę! :D

Dziękuję! <3
Kochani czytelnicy, jesteście ze mną już pół roku! Nie mogę uwierzyć, że to już 6 miesięcy. Bardzo
Wam dziękuję za wyświetlenia, komentarze i miłe słowa! Jesteście niesamowici z wyświetleniami! Mam nadzieję, że zostaniecie na kolejne miesiące, być może nawet lata. Na następne pół roku przewiduję dużo niespodzianek, jeśli tylko się uda i będę miała cierpliwość i talent ;) Jeszcze raz Wam dziękuję <3 Długo głowiłam się czym Was dzisiaj zaciekawić. Postanowiłam przedstawić Wam moją "kolekcję" bollywoodzkich produkcji i rzeczy związanych z bollywood. Mam nadzieję, że Was zaciekawię :D




























Jeszcze raz Wam dziękuję za wszystko i pozdrawiam, BollywooDagmara! :) <3

15 komentarzy:

  1. Bogata ta twoja kolekcja. A jaka śliczna biżuteria!
    Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał tak samo dobrze jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę ci jeszcze wielu owocnych lat pracy! Fajna ta Twoja kolekcja :) Widzę kilka filmów, których u mnie na półce brakuje ;D I kubek z SRK! Chyba też muszę sobie jakiś bollywoodzki kubek załatwić - albo z pięć, z moimi ulubieńcami xD Tak zaczynać dzień od widoku Shahrukha, Varuna albo Aamira - przyjemna myśl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 :) Mam kilka podwójnych płyt: Dil Ka Rishta-Serce Ze Złota, Aatma, Josh-Namiętność, Dzisiaj Tańczę Jutro Kocham, Zaufaj Mi-Aetbaar, Młodzieniec Z Angli i Hinduska-English Babu Desi Mem, Rang-Kolory Miłości. Jeśli chcesz mogę wysłać Tobie pocztą brakujące tytuły, bo i tak nie mam co z nimi zrobić. Daj znać na Facebooku, jeśli jesteś zainteresowana. Co do kubka-co dzień rano piję z niego herbatkę :D

      Usuń
  3. Tego kubka to Ci ogromnie zazdroszczę! :D <3
    Twój blog jest świetny! :) Z ogromną ochotą tutaj zaglądam :) Życzę Ci dalszych sukcesów :)
    Widzę, że mamy podobną kolekcję płyt :) Niestety kilka płyt już straciłam. Biżuteria cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! <3 :) Proponuję, to co koleżance wyżej. Jeżeli któregoś z tych tytułów Ci brakuję, z chęcią oddam :) Biżuterię dostałam w prezencie tydzień temu. Wciąż nie mogę się napatrzeć :D

      Usuń
  4. Gratulacje! Życzę ci jeszcze wielu lat pracy i motywacji do dalszego pisania :)
    Jak ja Ci zazdroszczę tak bogatej kolekcji. Ja niestety nie mam za bardzo czym się chwalić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 :) Tak właściwie, to nie jest kolekcja. Udało mi się to zebrać od 2008 roku. Sama byłam w lekkim szoku jak to wszystko parę dni temu zebrałam w kupę. Nie trzeba mieć płyt i saari, by ktoś uwierzył Ci, że kochasz bollywood całym serduchem :) Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i życzę, byś zebrała wymarzoną kolekcję :D <3

      Usuń
    2. I tak samo jak wyżej - jeżeli byś chciała, mogę odstąpić kilka płyt, bo pewnie jak zauważyłaś są podwójne, potrójne lub nawet poczwórne :D <3

      Usuń
  5. Obserwuję od nie dawna, masz prześlicznego bloga! :D *.* No niezłą masz tą kolekcję muszę Ci powiedzieć, i wow ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Oby blog rozwijał się jak do tej pory :)
    Biżuteria jest cudowna! Pozazdrościć tylko tego kubka i poduszki z SRK. Świetne! :D *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 :) Planuję kupić więcej takich gadżetów :D

      Usuń
  7. Czujesz, że tu masz ich aż tyle (no i masz pięknego białego psa, który w przeciwieństwie do mojego nie jest całe życie upaprany błotem), a ja nigdy - nawet w sklepie, nie widziałam indyjskiego filmu na DVD? XD

    Pogrążę się w przeglądaniu Empika, może mnie uratuje chociaż jednym :P Pozdrowionka!
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Również pozdrawiam :) Kiedy byłam młodsza, mama zawsze przywoziła mi z miasta magazyny wraz z płytami. Polecam tobie Allegro. Tam znajdziesz wszystkie moje tytuły. Ja z wielką chęcią kilka odstąpię, jeśli jesteś zainteresowana - pisz :D Więcej o mojej przygodzie z bollywood, w poście ,,Poznajcie mnie". Byłabym szczęśliwa, gdybyś zechciała tam zajrzeć :D Przekażę komplement Mańkowi (piesek ;))

      Usuń