wtorek, 14 marca 2017

HAPPY HOLI!

Wczoraj było święto holi, czyli święto radości, miłości, wybaczania, a także zwiastun wiosny. Znane też jako Festiwal Kolorów, hucznie obchodzone w Indiach. Hindusi obsypują się nawzajem kolorowymi proszkami, nie oszczędzając twarzy, czy ubrań - bawią się do upadłego! Uczestniczenie w takim festiwalu to z pewnością niezapomniane przeżycie, nie ukrywam, że to jedno z moich marzeń. Słyszałam, że w Polsce również są takie festiwale (może nie aż tak hucznie obchodzone), ale na pewno pełne radości i kolorów. Holi niestety ma też swoje ciemne strony - kolorowe proszki są bardzo łatwopalne, w zbyt wysokiej temperaturze są w stanie poparzyć. Mimo wszystko święto holi to tradycja i przezabawna impreza! Mam dla was kilka najbardziej znanych utworów z tematyką holi. Jestem pewna, że znacie kilka z tych utworów, a może nawet wszystkie. :)
PS: Ze względów na problemy techniczne nie mogłam udostępnić tego posta wczoraj.


Wspaniała składanka sprzed kilku dni <3




Ponadczasowa nutka z Mohabbatein <3




Nowy utwór z nowego filmu <3 Uwielbiam <3




Jedna z moich ulubionych piosenek <3




Cudowna piosenka z cudownymi aktorami <3




Nie można się jej pozbyć z głowy <3




To co, przytulas? <3




SRK króluje jak zawsze <3




Przecudowna nutka <3 Adi <3

A tu trochę fotek z "kolorowymi" gwiazdami :)

Sidharth, Alia i przyjaciele - wczorajsza fotka

Varun <3


Priyanka, Sidharth, Alia, SRK, Shraddha i Vidya <3


Sidharth i Alia <3


SRK i jego żona Gauri <3


Życzę wam radości i miłości! Pozdrawiam BollywooDagmara <3 :)








10 komentarzy:

  1. Happy Holi! Jak dużo kolorów, to od razu jestem fanką. Świetne piosenki i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holi jest 2 dniowym festiwalem więc jeszcze trwa ;) Co do listy zaciekawiłaś mnie piosenką z "Daawat-e-Ishq" nie znałam ani jej ani filmu, więc muszę nadrobić :) Piosenka z "Dona" natomiast nie pokazuje Holi a inne święto - Ganesh Chaturthi, które dopiero przed Nami :) Jeśli dobrze pamiętam przypada ono w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi :) Poprawię błędy. Dawat e Ishq nie oglądałam, za to piosenkę uwielbiam! Jak przesłuchasz koniecznie daj znać czy ci się spodobała :D
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Uwielbiam to święto *-* Pełne kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Holi ma w sobie bardzo dużo pozytywnej energii, podobnie jak utwory, które podałaś ;)
    "Soni Soni" najlepsze <3 Klasyk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Soni Soni! Cudowny i film, i piosenka <3 :)

      Usuń
  5. W Katowicach jest obchodzony Festiwal Holi! Z tego co pamiętam jest co roku w okolicach czerwca - wpadaj ;)

    Jeju, aż sobie zapiszę nazwę twego bloga, bo zakochałam się w Bollywood na przestrzeni roku 2010 i na razie tej miłości nie rozwinęłam, a chciałabym :P

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! :D Cieszę się, że blog Cię zaciekawił. Niestety mieszkam na Kaszubach, ale dziękuję za zaproszenie. Ja troszkę wcześniej pokochałam bollywood. Na nasze szczęście teraz mamy cda.pl, zalukaj i chomikuj :) W wolnych chwilach obejrzyj sobie jakiś film, jest akurat weekend, więc będzie okazja. Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mój blog :D Również pozdrawiam ;)

      Usuń