środa, 16 listopada 2016

Poznajcie mnie :)

Cześć! Pomyślałam, że musicie mnie lepiej poznać i ten wpis zbliży nas do siebie. Dowiecie się o mnie paru rzeczy. Opowiem wam też o przygodzie z bollywood.


Mam na imię Dagmara i mam 13 lat.
Urodziłam się 10 maja 2003 roku na Kaszubach. Pochodzę z muzykalnej rodziny. Od 7-8 roku życia śpiewałam na scenie i konkursach dość często, ale teraz z tym skończyłam i bardziej skupiam się na bollywood, nauce i blogowaniu. ( Na zdjęciu ja w wieku 6 lat.)


Przygoda z bollywood:
Zaczęła się dosyć dziwnie, ponieważ moja ciocia gratisowo otrzymała ,,Nigdy nie mów żegnaj". Podobno po pierwszym seansie byłam oczarowana, ale przez jakiś czas nie było możliwości obejrzeć inny bollywoodzki film. Po czasie moja mama kupiła w kiosku magazyn z filmem z bollywood (bo oprócz internetu to tylko w gazetach można je było znaleźć) i potem już za każdym razem kiedy mama przyjeżdżała z zakupów, czekałam niecierpliwie na nowy film. Zebrałam w końcu jakieś 50 płyt. Z czasem zaczęłam nudzić się bollywoodem i pamiętam, że kiedy już "kończyłam" z tym premierą miał być ,,Ra-One", który mnie nie zaciekawił, bo pomyślałam, że będzie on głównie o robocie i przestałam obchodzić się indyjskimi filmami. W marcu lub kwietniu tego roku chciałam przypomnieć sobie te filmy i włączyłam sobie nowy teledysk ,,Manwa Laage". Byłam bardzo zaskoczona jak SRK się postarzał i że w paru momentach wyglądał dokładnie jak mój tata! Potem mama zniosła ze strychu karton z filmami i obejrzałyśmy ,,Prosto z serca". Przez pierwszą połowę filmu ja i moja mama śmiałyśmy się do łez z tych piosenek, poezji i innych rzeczy. Potem zaczęłam oglądać teledyski do piosenek z SRK, które mnie ominęły, z Deepiką, bo ją uwielbiam i natknęłam się na Ranveera Singha w ,,Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela" i myślałam jak Deepika może grać z takim brodaczem i się z nim całować. Teraz śmieję się z tego, bo mam na jego punkcie obsesję. Na szczęście nadrobiłam stracone lata i pomyślałam, że to że oglądam te filmy to za mało i założyłam bloga.


Rok temu w święta z najbliższymi <3
Plany po założeniu bloga:
Długo zastanawiałam się nad założeniem bloga, ale z pomocą i radami od najbliższych blog powstał. Po jakimś czasie przypadkiem natknęłam się na inne blogi o tematyce bollywood, które mają bardzo dużo wyświetleń. Pierwszym blogiem, który na zawsze zostanie w mojej pamięci to blog Kino Bollywood ByLove. ByLove stała się dla mnie wielką inspiracją, bardzo ją polubiłam i pomyślałam, żeby mieć z nią kontakt poprzez komentarze. I się udało! Teraz komentuję i odpowiadam na kometarze od niej i innych blogerek. Jestem dumna, że się udało! Mam tylko nadzieję, że komentować będą nie tylko blogerki, ale także czytelniczki i czytelnicy. :)

Ja i synek Soni <3
Ulubieńcy:
Ulubiony film - ,,Czasem Słońce Czasem Deszcz", przy którym ryczę jak wół. Ten film jest jednym z pierwszych w mojej "kolekcji" i jest dla mnie wyjątkowy. Cała najbliższa rodzina go kocha ba nawet niektórzy nauczyciele z mojej szkoły, z którymi rozmawiam o bollywood.

Ulubione piosenki - nie mam jednej, poza tym często kiedy znudzi mi się jakiś utwór wybieram innego ulubieńca. Teraz kocham, uwielbiam i słucham tych piosenek:
- ,,Malhari" z "Bajirao Mastani"
- ,,Ishq Da Sutta"  z "One Night Stand"
- ,,Jee Karda" z "Badlapur"
- ,,Nachange Saari Raat" z "Junooniyat"
- ,,Ishqe Di Lat" z "Junooniyat"
- ,,Ude Dil Befikre" z "Befikre"
- ,,You And Me" z "Befikre"
- ,,Nashe Si Chadh Gayi" z "Befikre"
- ,,Saturday Night" z "Bangistan"
- ,,Luv Letter" z "The Legend Of Michel Mishra"
- ,,Resham Ka Rumaal" z "Great Grand Masti"
- ,,Bol Beliya" z "Kill Dil"
- ,,Sajde" z "Kill Dil"
- ,,Thug Le" z "Ladies VS Ricky Bahl"
- ,,Pyar Ki" z "Housefull 3"
- ,,Matargashti" z "Tamasha"
Może jednym słowem - wszystkie :D

2008

Ulubiony aktor - Ten jedyny król, czyli Shah Rukh Khan, który towarzyszy mi od 2008 roku :)

Ulubiona aktorka - Tu jest problem pomiędzy kilkoma aktorkami min. Katrina Kaif i Kajol :)

Ulubiony reżyser - Mam parę: Rohit Sheety, Karan Johar, Farah Khan, Aditya Chopra i inni.

Co dalej?
Mam nadzieję, że będę prowadzić tego bloga jeszcze sporo czasu! Postaram się, aby nikt się u mnie nie nudził. :)

Hobby:
Kiedyś śpiewanie, a teraz blogowanie, oglądanie filmów, rysowanie, podróże, zakupy, taniec, leniuchowanie i wiele innych.

Ciekawostki:
- Jestem ogromną marzycielką!
- Czasami udaje mi się nawiązywać kontakty ze znanymi osobami.
- Jestem okropnym leniem!
- Mam obsesję na punkcie bollywood.
- Mam też obsesję na punkcie zwierząt i oto moje zwierzaki:
  -Maniek - mój "synek", bolończyk. Nie lubi kąpieli, jest zakochany w naszej suczce Soni, wygląda jak owieczka, jest mądry, często się obraża i siedzi w kącie, nie lubi odkurzacza, lubi "śpiewać" przy balonach lub z nami, szczeka na słowa "pójdziesz ty mi stąd" lub "przyjechali" i mogłabym się dalej rozpisywać. Straszliwie go kocham!!!

- Sonia -  poważna suczka rasy shih-tzu, "córeczka" mojej młodszej siostry Oli, nienawidzi zalotów Mańka i go też nie lubi, nie cierpi odkurzacza i kąpieli, boi się krzyków i balonów, lubi głaskanie bo brzuszku i też bym się jeszcze długo rozpisywała. Też straszliwie ją kocham!!!

- Skyler i Sara - dwie (chyba) kotki, nie lubią naszych psów, uwielbiają głaskanie pod "bródką", są leniuchami, bawią się razem cudownie, ganiają się po podwórku, straszą nas i wskakują na parapety,tulą się wtedy do okna i tu znowu to samo. Kocham straszliwie!!! Mam tylko zdjęcie Sary, ale Skyler jest do niej podobna, bo są siostrami :)


To już wszystko co chciałam napisać. Mam nadzieję, że zaciekawiłam :) Jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie śmiało, o mnie o bollywood o wszystko. Zapraszam was do starszych postów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz