środa, 23 listopada 2016

,,Step Up All In - Taniec Zmysłów" 2014

Namaste! Tym razem amerykański film z serii Step Up!


Reżyseria: Trish Sie

Scenariusz: Josh Swetnam

Gatunek: Melodramat, Muzyczny

Premiera: 9 lipca 2014

Produkcja: USA

Ocena: 8/10 :)








Fabuła:
Sean zbiera przyjaciół, żeby stworzyć grupę taneczną i wystartować w konkursie tanecznym. Udaje im się przejść pierwszy etap i jadą do Las Vegas. Tam okazuje się, że konkurentami są bliscy przyjaciele Seana. Starając się o zwycięstwo odkrywają prawdę o całym konkursie...



Moje wrażenia:
To pierwszy amerykański film na moim blogu i nie ostatni. Co do serii Step Up oglądałam dwie ostatnie części i uważam, że "Step Up All In" trochę wyprzedziła u mnie poprzednią część. Tamta też mi się podobała, ale tą uważam za lepszą ze względu na ciekawszą fabułę, kolory i widoki pięknego Las Vegas. Obsada też bardzo fajna! A tańce - fantastyczne! Wszystko ogólnie mi się podobało poza niektórymi wypowiedziami głównej aktorki, to znaczy "mi to nie wystarcza". Trochę mnie to denerwowało i inne rzeczy (dlatego dałam 8/10) i uznałam, że nie będę miała problemu z wystawianiem ocen i zmieniłam na skalę 1-10.Film jest świetną rozrywką z dawką miłosnych perypetii i fantastycznych tańców. Polecam każdemu!


Gra aktorska:
Ryana uwielbiam i mam do niego słabość. Zagrał tak samo fajnie jak w poprzedniej części. Jest znakomitym tancerzem i aktorem! Główną aktorkę chyba polubiłam. Jej gra poza tańcami była przeciętna, ale i tak chyba podobała mi się bardziej od poprzedniej aktorki. Filmowy przyjaciel Ryana, czyli Moose był uroczy, a razem z Alyson Stoner stworzyli piękny duet. Bardzo podobał mi się wątek miłosny Chada i Violet - był przezabawny! Wszyscy filmowi tancerze tańczyli fenomenalnie! Co do naszej Izy Miko, najpierw do mnie nie przemówiła, ale kiedy prawda wyszła na jaw zaczęłam lubić jej postać, bo w każdym filmie potrzebny jest czarny charakter. Duet Ryan-Briana po prostu dobry, ale dużego wrażenia na mnie nie zrobił.


Obsada:
Ryan Guzman - Sean

Briana Evigan - Andie

Adam G. Sevani - Moose

Misha Gabriel Hamilton - Eddy

Izabella Miko - Alexxa Brava

Ciekawostki:
- Zdjęcia do filmu kręcono w LA i Las Vegas (Stany Zjednoczone).
- To piąty film z serii Step Up.


To wszystko! Mam nadzieję, że zachęciłam do obejrzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz