piątek, 4 listopada 2016

,,Sanam Re - Ukochana" 2016

Namaste! Czas na piękny film o miłości!


Reżyseria: Divya Khosla Kumar


Scenariusz: Sanjeev Dutta


Gatunek: Romans, Dramat


Premiera: 12 lutego 2016


Produkcja: Indie


Ocena: 10/10 :)



Fabuła:
Akash jako dziecko zakochuje się w Shruti, ale po paru latach wyjeżdża do Mumbaju. Dorosły Akash prowadzi nudne życie i zostaje zwolniony z pracy. Chłopak chcąc ją odzyskać, musi podpisać kontrakt u nowej właścicielki firmy - "Pani Pablo", która jest na obozie jogi. Akash rozkochuje w sobie piękną pani Pablo, czyli Akankshę i spotyka Shruti. Między nim i Shruti rodzi się dawne uczucie.. Po powrocie do rodzinnego miasteczka, coś zmienia życie tych obojga na zawsze...

Moje wrażenia i ocena:
Szybko przekonałam się do obejrzenia filmu ze względu na ciekawą obsadę. Fabuły poznawać nie chciałam, nie wiem czemu, ale miałam odczucie, że gdybym ją znała, mogłabym domyśleć się końca. Myliłam się, bo nigdy nie spodziewałabym się takiego zakończenia. Początek filmu strasznie się dłużył i był nudny. Byłam przekonana, że ten film nie będzie taki fajny, jak się spodziewałam, ale potem zaczęło robić się ciekawie. Koniec filmu chyba dla wszystkich był ogromnym zaskoczeniem. Pierwszy raz zdarzyło mi się nie płakać chwilę po seansie (może dlatego, że miałam iść potem na obiad i pokazać się wszystkim). Ten film mnie trochę przygnębił na cały dzień... Popłakałm się dopiero w nocy kiedy nie mogłam zasnąć. Dosłownie się poryczałam. Co do filmu - z początku może się nie spodobać, ale jest przepiękny. Niektórzy sądzą, że nic specjalnego, ale każdy ma swój gust i zdanie. Mi się film bardzo podobał i daję oczywiste 10/10!


Gra aktorska:
Może jestem trochę nudna, ale potrafię polubić aktorów od zobaczenia teledysków do piosenek. Tak się stało z Pulkitem, Yami i Urvashią. Byłam ciekawa tego filmu, bo powiedziałam sobie, że nie mogę w kółko oglądać SR Khana, Varuna, Kajol i innych aktorów. Muszę spróbować z czymś innym. Słyszałam o nich, a szczególnie o Yami. Musiałam się z nią zpoznać, w końcu grała z Varunem, o Pulkicie słyszałam tyle, że kręcili ,,Bangistan" w Krakowie z jego udziałem, a Urvashi - oglądałam parę teledysków, w których występowała. Polubiłam ich wszystkich od razu. Najbardziej podobała mi się Yami, z jednej strony wesoła i szalona Anjali, a z drugiej zrozpaczona, wciąż zakochana Shruti. Pulkit też mi się podobał, chociaż ta rola była trochę nudna (oczywiście nie w drugiej połowie filmu). Urvashi dobrze poradziła sobie z rolą, ale według mnie obeszłoby się bez niej i film byłby tak samo dobry. Rishi Kapoor jak zawsze czarujący. Był cudowny z tym swoim "smile"! Yami i Pulkit stworzyli piękny duet! Już nie mogę się doczekać ,,Junooniyat", ale Urvashi też z nim ładnie wyszła! Z takimi aktorami przyjemnie ogląda się film!



Obsada:
Pulkit Samrat - Akash

Yami Gautam - Shruti

Urvashi Rautela - Akanksha

Rishi Kapoor - Dziadek Akasha, Daddu

Divya Khosla Kumar - Tancerka w piosence ,,Humne Pee Rakhi Hai"

Ciekawostki:
- Zdjęcia do filmu kręcono od grudnia 2015 roku.
- Zostały nakręcone w Mumbaju, Chandigarh, Shimla, Kalpa, Ladakh, Banff, Jasper i Calgary w Kanadzie.
- W dwóch teledyskach do piosenek wystapiła reżyserka, Divya Khosla Kumar.
- Film stał się hitem komercyjnym i zarobił bardzo dużo pieniędzy w krótkim czasie.

Piosenki:
Soundtrack jest bardzo fajny. Szczególnie podobają mi się piosenki ,,Akkad Bakkad", ,,Hua Hain Aaj Pehli Baar", tytułowa ,,Sanam Re" i piękna ,,Tere Liye".
- ,,Sanam Re"

- ,,Humne Pee Rakhi Hai"

- ,,Hua Hain Aaj Pehli Baar"

- ,,Akkad Bakkad"

- ,,Gazab Ka Hain Yeh Din"

- ,,Tere Liye"

- ,,Kya Tujhe Ab"

- ,,Tum Bin"


To tyle. Mam nadzieję, że zachęciłam do obejrzenia. :)

8 komentarzy:

  1. Sanam Re to bardzo ładny film. Urzekająca historia, piękne widoki, świetna gra aktorska. Naprawdę mi się podobał. Do tego chemia duetu Yami i Pulkita. Cieszę się, że zagrali jeszcze razem w Junooniyat i mam nadzieję, że na tym nie skończą się ich wspólne produkcje.
    Ścieżka dźwiękowa jest naprawdę cudowna, choć piosenka tytułowa to chyba moja ulubiona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że napisałaś! Bardzo się cieszę! Tak, tytułowa piosenka najpiękniejsza! :)

      Usuń
  2. Mnie również bardzo podobał się ten film. I również poryczałam się na nim jak dziecko. Yami, którą uwielbiam, wypadła świetnie. Pulkit tez całkiem fajnie, ale tak jak pisałaś, na początku jego postać była troche nudna.
    Tworzą bardzo fajny duet. Koniecznie musisz obejrzeć "Junooniyat" ich chemia w tym filmie jest oszałamiająca *-*
    Soundtrack jest śliczny. Najbardziej lubię tytułową piosenkę i Tum Bim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała obejrzeć ,,Junooniyat". Jak pojawią się napisy to obejrzę z chęcią! :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego filmu, ale kiedyś to zrobię :) Szkoda, że dawno już nic z bollywood nie oglądałam :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto sięgnąć po ten film! Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Film ogólnie średnio mi się podobał. Momentami strasznie nudny, ale za to końcówka jest oszałamiająca.
    Strasznie podoba mi się tytułowa piosenka, jest po prostu przepiękna.
    No i godna pochwały jest też niesamowita chemia między Yami i Pulkitem.
    Jedynie zakończenie, moim zdaniem nadaje historii pazur i głębię, dla której film warto zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze moją mamę na ten film namówić! Na pewno by się spodobał! :)

      Usuń