środa, 30 sierpnia 2017

Junooniyat / Boska Florence / Fanaa - prace

Postanowiłam połączyć pozostałe prace w jeden post. W końcu zacznę dla was pisać rezenzje i inne ciekawe posty. Bez owijania w bawełnę, przejdźmy do filmów i prac <3
Junooniyat. Seans wspominam bardzo miło. Wydaje mi się, że warto zobaczyć historię miłosną kapitana Bakshiego i niezwykle charyzmatycznej Suhani. W rolach głównych Yami Gautam i Pulkit Samrat, czyli niezwykły duet ekranowy, na który można patrzeć godzinami :) Tutaj jest RECENZJA. Piosenki z Junooniyat jak zwykle pozostawię wam na dole. Soundtrack jest przepiękny! A oto prace.






Boska Florence to z kolei amerykańsko-brytyjska produkcja o damie, która śpiewała, a nie umiała. W rolach głównych Meryl Streep i Hugh Grant. Ciekawa historia, świetne wykonanie i cudowna gra aktorska. Obejrzyjcie koniecznie. >>RECENZJA<<




Fanaa - Unicestwienie, czyli klasyk Bollywood, który kręcony był m. in. w polskich górach. Poznajemy Zooni (Kajol), niewidomą dziewczynę, która jest też optymistką. Rehan (Aamir Khan) to flirciarz, który zmienia kobiety jak rękawiczki. Zakochują się w sobie, natomiast nie są razem długo, ponieważ Rehan skrywa mroczny sekret. Każdy bollymaniak zna doskonale ten film. Polecam gorąco jeżeli jeszcze nie widzieliście ( w co szczerze wątpię). >>TUTAJ JEST RECENZYJKA<<






Znacie te filmy? Oglądaliście, czy seanse przed wami? Które prace najbardziej przykuły waszą uwagę? Podzielcie się opiniami w komentarzach. Pozdrawiam i życzę dobranoc BollywooDagmara <3

10 komentarzy:

  1. Nie oglądałam jeszcze Boska Florence, będę musiała nadrobić. Pozostałe produkcje oglądałam i bardzo mi się podobały, zresztą Twoje prace również. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy najlepszy ze wszystkich ^^
    Fanaa oglądałam i bardzo podobał mi się ten film. Pamiętam, że nie mogłam przestać płakać xD

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem ryczę strasznie. Jest naprawdę piękny <3

      Usuń
  3. Tylko Florence nie oglądałam, ale i tylko Fanaa polubiłam (wiadomo, to już klasyk!). Drugi film niestety mimo Pulkita mi nie podszedł. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Junooniyat się podobał, chociaż faktycznie ma kilka wad. A Florence polecam gorąco <3

      Usuń
  4. Filmu Boska Florence nie oglądałam, ale mam w planach! :) Fanaa i Junooniyat uwielbiam *-*
    Prace super *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace z Fanaa podobają mi się najbardziej, zresztą to jeden z moich ulubionych filmów, więc nie mogłoby być inaczej :)
    Junooniyat wspominam całkiem miło, ale pamiętam, że nie spodobał mi się AŻ tak jak bym tego chciała. Mimo wszystko był w porządku, pomijając kilka wad.
    Boskiej Florance jeszcze nie miałam okazji oglądać, ale mam zamiar w bliższej lub dalszej przyszłości ;)
    I czekam w końcu na jakąś świeżutką recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanaa również należy do moich ulubionych filmów. W końcu zabrałam się za recenzje, więc będzie co czytać i oglądać :)

      Usuń